Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe forumstructuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe forumstructuur

    proficiat met de invoering nieuwe forumstructuur
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

  • #2
    Re: nieuwe forumstructuur

    ook van mij van harte, begrijp er alleen nog niets van, maar dat komt misschien nog wel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe forumstructuur

      Proficiat met de update maar euh...

      wat is nu het verschil tussen bijvoorbeeld een sportfoto in Fotodiscussie Extra en dezelfde foto in het (nieuwe) subforum "fotobeoordeling Sport" ?

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe forumstructuur

        Goede forumstructuur , de rest volg ik met interesse

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe forumstructuur

          Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
          Proficiat met de update maar euh...

          wat is nu het verschil tussen bijvoorbeeld een sportfoto in Fotodiscussie Extra en dezelfde foto in het (nieuwe) subforum "fotobeoordeling Sport" ?
          Dat vraag ik me ook af eigenlijk? Of gaat Fotodiscussie verdwijnen binnenkort?
          Nikon D50

          Comment


          • #6
            Re: nieuwe forumstructuur

            ziet er een serieuze verbetering uit die nieuwe structuur, enkel doorbreken die nieuwe fotodiscussierubrieken nogal het uitzicht van het forum, hoe komt het dat die rubrieken niet dezelfde kleuren hebben?
            5DmkIII en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: nieuwe forumstructuur

              Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
              ziet er een serieuze verbetering uit die nieuwe structuur, enkel doorbreken die nieuwe fotodiscussierubrieken nogal het uitzicht van het forum, hoe komt het dat die rubrieken niet dezelfde kleuren hebben?
              Misschien om ze meer te laten opvallen. Dan kunnen ook senior members zien, dat er hard gewerkt wordt aan Belgium Digital.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: nieuwe forumstructuur

                Ik kan niet zeggen dat ik eens ben. Het was al moeilijk genoeg genoeg om alles bij te houden, maar nu wordt het nog meer een wir-war van forum onderdeeltjes.
                vriendelijke groeten, Helen
                Updated WWW.HELENICA.NL
                ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                Comment


                • #9
                  Re: nieuwe forumstructuur

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_Christiaens Bekijk bericht
                  Dat vraag ik me ook af eigenlijk? Of gaat Fotodiscussie verdwijnen binnenkort?
                  Fotodiscussie zal op termijn overbodig worden. Zolang als de nieuwe subforums niet op volle kracht draaien, zal Fotodiscussie een rijke bron van informatie blijven. Vooral voor mensen die hun mede-amateurfotografen willen helpen, aan de hand van voorbeelden uit het verleden.
                  Vooral ook, voor mensen die sommige dagen geen zin hebben om veel te schrijven. Die kunnen dan hun hele uitleg (die ze vroeger al eens geschreven hebben) lekker kopiëren.

                  Als Fotodiscussie is afgebouwd, kan "Fotodiscussie Extra" nog altijd blijven bestaan. Voor de massochisten.

                  En zó is aan 't eind iedereen tevreden.

                  Da's mijn gedacht.

                  Toevoeging: De verhuisfirma is aangekomen. De nieuwe subforums beginnen aardig vol te lopen. En Fotodiscussie léég.
                  Last edited by Jos Vanhengel; 29 december 2007, 22:53. Reden: toevoeging
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment


                  • #10
                    Re: nieuwe forumstructuur

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jochen_Christiaens Bekijk bericht
                    Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                    Proficiat met de update maar euh...

                    wat is nu het verschil tussen bijvoorbeeld een sportfoto in Fotodiscussie Extra en dezelfde foto in het (nieuwe) subforum "fotobeoordeling Sport" ?
                    Dat vraag ik me ook af eigenlijk? Of gaat Fotodiscussie verdwijnen binnenkort?
                    Inderdaad, de topics van de laatste maanden zullen door de moderatoren naar de betreffende fotobeoordelingsfora worden verhuisd.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                    ziet er een serieuze verbetering uit die nieuwe structuur, enkel doorbreken die nieuwe fotodiscussierubrieken nogal het uitzicht van het forum, hoe komt het dat die rubrieken niet dezelfde kleuren hebben?
                    De kleur komt omdat dit subcategorieën zijn met daarin twee forums.
                    Categorieën en subcategorieën hebben een donkere kleur.
                    (zie maar naar de categorie Camera & Accessoires).

                    Het geeft duidelijk weer dat er meerdere forums onder zitten
                    Last edited by Franciskine; 30 december 2007, 14:20.
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: nieuwe forumstructuur

                      Zoals in een andere topic ook hier mijn vraagje : Waarom geen sub beoordeling en showcase voor journalistiek? Is daar geen behoefte voor sommigen om hun foto's te laten beoordelen wat betreft vb (podium)evenementen?

                      Comment


                      • #12
                        Re: nieuwe forumstructuur

                        Is het nou ook zo dat de mods een foto gaan verplaatsen uit showcase naar 'beginnershoek' of 'fotobeoordeling' als de plaat in hun en/of onze ogen niet als showcaseplaat wordt gezien? (moeilijke vraag uiteraard)
                        Zou dat toch een prima aanvulling vinden om het eindeloze 'afzeiken'' op sommige platen te voorkomen.

                        Of is de TS nog steeds verantwoordelijk voor zijn/haar eigen keuze?

                        Proficiat trouwens
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: nieuwe forumstructuur

                          Alleen vervelend dat je op de indexpagina niet meer kan zien hoeveel posts er zijn en wie de laatste poster is, dat was simpel om te zien waar iets bijgekomen is.
                          Het is weer eens extra klikken en dus ook voor het forum extra bandbreedte om dit te doen.
                          De verdeling is goed maar het groeperen vind ik veel minder.
                          Mijn inziens zelfs irriterend.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: nieuwe forumstructuur

                            ik moest even 2x kijken vanmorgen
                            tis even wennen, zoals bij alle veranderingen. ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. (begrijp dat dit een eerste fase is )

                            Comment


                            • #15
                              Re: nieuwe forumstructuur

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Alleen vervelend dat je op de indexpagina niet meer kan zien hoeveel posts er zijn en wie de laatste poster is, dat was simpel om te zien waar iets bijgekomen is.
                              Het is weer eens extra klikken en dus ook voor het forum extra bandbreedte om dit te doen.
                              De verdeling is goed maar het groeperen vind ik veel minder.
                              Mijn inziens zelfs irriterend.
                              Persoonlijk vind ik het helemaal geen verbetering
                              Je moet inderdaad veel meer klikken.
                              Ik wandel niet meer zo lekker door de showcase heen als tevoren.

                              Ik vind dat de showcase een opzichstaand onderdeel moet blijven.

                              Maarja, als ik de enige ben, dan natuurlijk niet

                              Gr kees
                              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                              Comment

                              Working...
                              X