Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

100 euro cash korting NIKON in NL en DE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 100 euro cash korting NIKON in NL en DE

    Geachte leden,
    Is iemand van op de hoogte dat er voor NIKON een cash back of korting is tot 31/01/2008 ook in Belgie
    In nederland en duitsland (fotokonijnenberg en topfoto) duiden dit wel aan.
    Dit is zeer interressant voor aanschaf van een D80 of andere modellen.
    Iemand hiervan op de hoogte

  • #2
    Re: 100 euro cash korting NIKON in NL en DE

    begint die onzin nu ook bij Nikon
    denk dat ik dit nog al eens gevraagd heb ... kan er iemand me een zinnig antwoord geven waarom we eerst teveel moeten betalen en dan wat terugkrijgen als we braaf en op tijd wat invullen en opsturen ...

    Comment


    • #3
      Re: 100 euro cash korting NIKON in NL en DE

      Hoe eerst teveel betalen?Ik heb vandaag de Canon400D+een telelens gekocht tegen de normale gangbare winkelprijs en dat brengt mij,als ik nu braaf en netjes alles opstuur,170€ op.Er zijn toch nog andere merken die momenteel €tjes uitdelen.Laat ze maar doen,daar is de consument tevreden mee.

      Comment


      • #4
        Re: 100 euro cash korting NIKON in NL en DE

        Ik vind het toch interessanter als ze de winkelprijs mooi €170 naar beneden afronden, zonder die papiertjes in te vullen.
        Fuji Q1

        Comment


        • #5
          Re: 100 euro cash korting NIKON in NL en DE

          Oorspronkelijk geplaatst door FOR FUN Bekijk bericht
          Hoe eerst teveel betalen?Ik heb vandaag de Canon400D+een telelens gekocht tegen de normale gangbare winkelprijs en dat brengt mij,als ik nu braaf en netjes alles opstuur,170€ op.Er zijn toch nog andere merken die momenteel €tjes uitdelen.Laat ze maar doen,daar is de consument tevreden mee.
          zie maar dat je dan alles netjes kopieert en bijhoud en je originelen aangetekend verstuurt naar dat merk

          of je kan achter je cashback fluiten als ze 't kwijtdoen....
          geef mij maar een korting in de winkel

          Comment


          • #6
            Re: 100 euro cash korting NIKON in NL en DE

            Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere Bekijk bericht
            zie maar dat je dan alles netjes kopieert en bijhoud en je originelen aangetekend verstuurt naar dat merk

            of je kan achter je cashback fluiten als ze 't kwijtdoen....
            geef mij maar een korting in de winkel
            het is gewoon overbodig ... of het moet zijn dat ze ( die marketing kabouters) denken dat de ze jan-modaal-consument kunnen wijsmaken dat de prijzen na de actie terug naar het oude niveau zullen terugkeren en dat is moeilijk te doen op een andere manier ... er is in de digitale wereld maar één richting voor de prijzen ... naar beneden ... een tijdje terug heeft er hier ook iemand een topic gestart over een nu-of nooit-meer prijs voor de 5D en die meneer probeerde ons toen ook wijs te maken dat de prijs begin januari terug boven de 2000 zou komen ... we zitten ondertussen aan 1750 nieuwprijs ... eeuh correctie op marktplaats.nl bij Foto-Video ten Velde Dorpsstraat 19 7451 BR Holten aan 1669 voor een nieuw Nederlands toestel ... en inderdaad ik vrees dat er vele naar hunne cash back kunnen fluiten wanneer ze niet doen wat hierboven is opgesomd ... en daar is het hun misschien ook om te doen ...
            Last edited by Silver Roller; 1 januari 2008, 10:44.

            Comment


            • #7
              Re: 100 euro cash korting NIKON in NL en DE

              geldt dit enkel voor bepaalde modellen?

              Comment


              • #8
                Re: 100 euro cash korting NIKON in NL en DE

                In Nederland een aantal dealers welke bij de D80 €100 mogen verrekenen in de vorm van korting of accessoires. Bij de D40x is dat €50,-.

                Geen gedoe met opsturen of weet ik het wat voor de klant.
                Een hoop ouwe zooi
                www.rbfoto.nl

                Comment


                • #9
                  Re: 100 euro cash korting NIKON in NL en DE

                  Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                  In Nederland een aantal dealers welke bij de D80 €100 mogen verrekenen in de vorm van korting of accessoires. Bij de D40x is dat €50,-.

                  Geen gedoe met opsturen of weet ik het wat voor de klant.
                  is al beter ... nog simpeler daar toch onomkeerbaar : de normale verkoopprijs laten zakken

                  Comment


                  • #10
                    Re: 100 euro cash korting NIKON in NL en DE

                    Schitterend! De D200 kost momenteel 1.050 euro bij Cam-Expr, Met deze actie zou je dan op 950 euro netto komen voor zo'n degelijke camera. Mooi toch?

                    Comment

                    Working...
                    X