Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

S2 pro 7fps sluiterprobleem?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • S2 pro 7fps sluiterprobleem?

    Ik heb zopas in een review gelezen dat de S2pro wel 7 beelden per seconde zou kunnen nemen! Zelf heb ik hem reeds een halfjaar in bezit en heb nog nooit sneller dan 2 beelden per seconde kunnen schieten! Verkeerde instelling? Oude sluiter?

    Ik merk trouwens ook dikwijls dat de foto's die ik binnen neem vaak onscherp zijn, ook al klopt mijn focus!

  • #2
    Re: S2 pro 7fps sluiterprobleem?

    Oorspronkelijk geplaatst door pietdeyaert Bekijk bericht
    Ik heb zopas in een review gelezen dat de S2pro wel 7 beelden per seconde zou kunnen nemen! Zelf heb ik hem reeds een halfjaar in bezit en heb nog nooit sneller dan 2 beelden per seconde kunnen schieten! Verkeerde instelling? Oude sluiter?

    Ik merk trouwens ook dikwijls dat de foto's die ik binnen neem vaak onscherp zijn, ook al klopt mijn focus!
    Link naar die review???? Ik geloof eerder dat er daar serieuze onwaarheden worden verteld . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: S2 pro 7fps sluiterprobleem?

      Oorspronkelijk geplaatst door pietdeyaert Bekijk bericht
      Ik heb zopas in een review gelezen dat de S2pro wel 7 beelden per seconde zou kunnen nemen! Zelf heb ik hem reeds een halfjaar in bezit en heb nog nooit sneller dan 2 beelden per seconde kunnen schieten! Verkeerde instelling? Oude sluiter?

      Ik merk trouwens ook dikwijls dat de foto's die ik binnen neem vaak onscherp zijn, ook al klopt mijn focus!


      Continuous shooting (C - approx. 2 fps, max 7/8 images)

      Comment


      • #4
        Re: S2 pro 7fps sluiterprobleem?

        Denk dat ze eerder bedoelen dat je buffer 7 foto's cs aankan, en geen 7 fps.
        Gravity Sucks ....

        Comment


        • #5
          Re: S2 pro 7fps sluiterprobleem?

          Oorspronkelijk geplaatst door SPeedygonzales Bekijk bericht
          Denk dat ze eerder bedoelen dat je buffer 7 foto's cs aankan, en geen 7 fps.
          Ja, dat staat juist boven jouw post......

          hg,
          karel

          Comment

          Working...
          X