Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon CPS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon CPS

    Kan iemand me vertellen wat de zin of onzin is van de Canon CPS dienst ?

    Mvg,

    Wim
    BD0808BE

  • #2
    Re: Canon CPS

    _____
    Last edited by Larah&Bo; 20 september 2008, 00:45.

    Comment


    • #3
      Re: Canon CPS

      Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
      Kan iemand me vertellen wat de zin of onzin is van de Canon CPS dienst ?

      Mvg,

      Wim

      Ja Wim, Das een goeie ....
      Ik ben CPS member maar buiten dat kaartje en mijn registratie van de apparatuur heb ik er nog niet echt veel aan gehad. Je krijgt af en toe een invitatie voor de Pro Day's, maar dan blijkt dat de Pro Days door iedereen worden bezocht, en iedereen zich kan en kon inschrijven.?

      Het kan anders zijn bij een bepaald groot evenement waar de Servicewagen van Canon voor de nodige ondersteuning zorgt, dan kan je daar terecht met je problmen en kan je in de mate van het mogelijke ook lenzen en body's ontlenen.

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Canon CPS

        schijnt dat de profs met zo'n kaart voorrang hebben als het gaat om reparaties. Maar ik heb er nog geen voordeel in kunnen behalen eerlijk gezegd.
        Vind sowieso Canon erg matig als het gaat om complexe vragen. Neem nou dat wifi gebeuren. Toen ik dat ding kocht ben ik zelf 4 dagen met een particulier (ja ja .. aangewezen door Canon hahahah) bezig geweest om het ding aan de gang te krijgen LOL.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment

        Working...
        X