Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ricoh R6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ricoh R6

    Welk toestel is evenwaardig met de Ricoh R6?

    Wie kent er een dealer in Belgie?

    alvast bedankt voor de tips
    kurt

  • #2
    Re: Ricoh R6

    Konijnenberg en als je gaat voor de groothoek dan is de pana TZ2 ook zo iets

    Comment


    • #3
      Re: Ricoh R6

      geen slechte keuze allesinds, ik heb een pana tz2 en iemand dat ik ken heeft een r6.

      Heb foto's gezien en die zien er zeker niet slecht uit. Had ik maar voor de r6 gekozen

      Hier heb ik de mijne gekocht, is wel in nederland maar de zendingen zijn op tijd en goed verpakt. goeie service ook

      nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

      Comment


      • #4
        Re: Ricoh R6

        Hier heb je de link naar de Ricoh online shop :



        Hun prijzen zijn m.i. veel te hoog. Ik heb een Ricoh gx8 en een Ricoh grd. Ik kocht ze op Ebay. Een aantal betrouwbare Duitse en Engelse Ebay shops - met goede feedback en veel verrichtingen - bieden Ricoh's aan aan veel interessantere prijzen.

        Er zijn natuurlijk ook een aantal goede online fotohandelaren (genre Konijnenberg,... )die Ricoh verkopen. Je zult een beetje aan prijsvergelijking (ook wat betreft verzendingskosten) moeten doen.

        Jammer toch dat het Ricoh gamma zo moeilijk te verkrijgen is in de gewone fotohandel...

        Comment


        • #5
          Re: Ricoh R6

          evenwaardig aan R6? koop ineens de R7... heb ik vorige week ook gedaan. 237 eur bij zercom.nl

          Ben het zelf gaan afhalen, kan dus niks vertellen over de verzendingsservice... de afhaalservice was wel zeer in orde.

          Het toestel zelf is ook zeer in orde !!

          Comment

          Working...
          X