Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoclub in Limburg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoclub in Limburg

    Ik zit even met een vraagje...
    Ben nu geruime tijd op zoek naar een geschikte camera en omdat die zoektocht binnenkort gaat eindigen zou ik me graag aansluiten bij een fotoclub.

    Waarom zo'n club... Wel eenvoudig... Ik werk hoofdzakelijk in nachtdienst (7 nachten werken, 7 dagen vrij) + m'n tweede job die onregelmatige uren heeft.
    Daarom is avondschool fotografie zo goed als uitgesloten omdat ik 2/3de van de lessen sowieso zou missen.
    Vandaar m'n besluit om met andere fotografen in contact te komen en spelenderwijs achter de geheimen te komen van fotografie.

    Maar waar vind ik in Limburg een actieve en bereidwillige fotoclub die een complete beginneling wil helpen?
    Zijn er hier leden die een club kunnen aanraden?

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Fotoclub in Limburg

    Regio?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Fotoclub in Limburg

      Ikzelf ben van Dilsen-Stokkem...
      Maar ik vermoed dat er verschillen zijn tussen de clubs niet?
      Of werkt iedere fotoclub ongeveer hetzelfde?

      Comment


      • #4
        Re: Fotoclub in Limburg

        Oorspronkelijk geplaatst door Stax Bekijk bericht
        Ik zit even met een vraagje...
        Limburg is groot, maar je hebt ook nog het mooiste deel van Limburg en daarvoor moet je de grens over.
        Er is nergens te vinden wat je woonplaats is, binnenkort zijn er mini-SD's in Maastricht en Bokrijk, misschien een mooie gelegenheid om er samen met wat mede BD-ers ervaring op te doen en elkaar te leren kennen.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Re: Fotoclub in Limburg

          Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
          Limburg is groot, maar je hebt ook nog het mooiste deel van Limburg en daarvoor moet je de grens over.
          Er is nergens te vinden wat je woonplaats is, binnenkort zijn er mini-SD's in Maastricht en Bokrijk, misschien een mooie gelegenheid om er samen met wat mede BD-ers ervaring op te doen en elkaar te leren kennen.
          Idd, die mini-SD's daar ga ik naartoe. Is al een mooi begin denk ik
          Ikzelf woon op 20min van Maastricht.
          Dus ja Nederlands Limburg is heel zeker een optie .

          Comment


          • #6
            Re: Fotoclub in Limburg

            Oorspronkelijk geplaatst door Stax Bekijk bericht
            Idd, die mini-SD's daar ga ik naartoe. Is al een mooi begin denk ik
            Dan zie ik je daar wel, kunnen we ook weer wat "bijpraten".
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Fotoclub in Limburg

              Ik ben zelf bij de fotoclub van dilsen: http://fc88dilsen.googlepages.com

              Om een complete beginneling te helpen, zijn ze op de fotoclub niet zo echt ingesteld. Wel is men altijd bereid om je een antwoord te geven op je vragen.
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

              Comment


              • #8
                Re: Fotoclub in Limburg

                Ik zit in een zeer leuke en gezellige fotoclub die pas is opgestart in Genk.
                Alleen is hij enkel voor leerlingen en oudleerlingen van de richting digitale fotografie aan het CTT in Genk.
                StijnDeGrauwe.be

                Comment


                • #9
                  Re: Fotoclub in Limburg

                  Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                  Ik ben zelf bij de fotoclub van dilsen: http://fc88dilsen.googlepages.com

                  Om een complete beginneling te helpen, zijn ze op de fotoclub niet zo echt ingesteld. Wel is men altijd bereid om je een antwoord te geven op je vragen.
                  Ah jij bent daarbij.
                  Ikzelf ben van Stokkem.
                  Wie moet ik contacteren daarvoor?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotoclub in Limburg

                    probeer volgende link eens:

                    www.fotodigiclub.be

                    Is ook een mooie club!
                    Frank
                    Nikon D800
                    www.fotodigiclub.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotoclub in Limburg

                      Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                      Ik zit in een zeer leuke en gezellige fotoclub die pas is opgestart in Genk.
                      Alleen is hij enkel voor leerlingen en oudleerlingen van de richting digitale fotografie aan het CTT in Genk.
                      Ik zit ook in zo'n fotoclub en dat is best wel fijn voor beginnelingen.
                      Alleen... het is enkel voor oud-leerlingen van het CVO.
                      Ze geven 1 keer per maand uitleg (les) voor de geïnteresseerden
                      en 1 keer per maand een uitstap.


                      Ik denk ook dat een fotoclub niet zo geschikt is voor beginners.
                      Vaak wordt er een bepaald niveau gevraagd voor je erbij mag of op uitnodiging van een ander lid.
                      Ook is het nogal competitief ingesteld en ben je verplicht van aan een aantal wedstrijden mee te doen.
                      Ik ken zelfs clubs waar 1 persoon met 'jaren ervaring' de rest gaat bijsturen
                      Ieder zijn manier van werken zeker, maar de sfeer in die clubs lijdt hier dan ook onder.

                      Ik spreek hier niet voor één club ofzo, maar heb het toch al vaak gehoord en ondervonden.
                      Nikon D7000 en wat lenzen.
                      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                      Comment

                      Working...
                      X