Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300 registreren lukt niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D300 registreren lukt niet?

    Ik wou mijn D300 registreren op de site van nikon, doe dat altijd met mijn Nikon spulletjes, maar bij de d300 gaf hij een fout. De combinatie van regnummer en model klopt niet...
    Iemand een idee waaraan dat kan liggen?
    StijnDeGrauwe.be

  • #2
    Re: D300 registreren lukt niet?

    Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
    Ik wou mijn D300 registreren op de site van nikon, doe dat altijd met mijn Nikon spulletjes, maar bij de d300 gaf hij een fout. De combinatie van regnummer en model klopt niet...
    Iemand een idee waaraan dat kan liggen?
    nee, heb de mijne daar wel geregistreerd. camera# onder de camera en in de papieren.

    Typefout?

    Karel

    Comment


    • #3
      Re: D300 registreren lukt niet?

      Nope, ik heb de nummer genomen van onder op het toestel, maar het wil maar niet lukken...
      StijnDeGrauwe.be

      Comment


      • #4
        Re: D300 registreren lukt niet?

        ik heb net hetzelfde probleem, ondertussen heb ik contact gezocht met nikon, ik wacht op antwoord nu . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: D300 registreren lukt niet?

          Zaterdag mijn D300 afgehaald en in mijn fotozaak zei de verkoper uitdrukkelijk mijn toestel niet te registreren op internet.
          Zo weet men waar uw toestel te stelen valt, ik vraag mij af wie er gelijk heeft.

          Comment


          • #6
            Re: D300 registreren lukt niet?

            Bij mijn 40D lukte het ook niet bleek dat ik vanvoor een 0 moest zetten? Hint?
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

            Comment


            • #7
              Re: D300 registreren lukt niet?

              Oorspronkelijk geplaatst door Hot radiator Bekijk bericht
              Zaterdag mijn D300 afgehaald en in mijn fotozaak zei de verkoper uitdrukkelijk mijn toestel niet te registreren op internet.
              Zo weet men waar uw toestel te stelen valt, ik vraag mij af wie er gelijk heeft.
              Dus ga Nikon de adressen van haar klanten doorgeven aan criminelen organisaties,
              Om daarna die zelfde klanten hun eigen (gestolen) toestel terug te verkopen (met promotie?)
              Er is wel een voordeel aan het systeem
              De nieuwe (oude) eigenaars kennen de geschiedenis van hun nieuwe (oude) speelgoed heel goed, ze hebben de eventuele krassen & co zelf veroorzaakt
              Of is het misschien dat ze in deze winkels zelf toestellen verkopen die van de “container” gevallen zijn

              Comment


              • #8
                Re: D300 registreren lukt niet?

                Oorspronkelijk geplaatst door Hot radiator Bekijk bericht
                Zaterdag mijn D300 afgehaald en in mijn fotozaak zei de verkoper uitdrukkelijk mijn toestel niet te registreren op internet.
                Zo weet men waar uw toestel te stelen valt, ik vraag mij af wie er gelijk heeft.
                De kans is heel groot dat je een "grijze" import hebt. Registreren is iets wat je zeker zou moeten doen.

                Comment


                • #9
                  Re: D300 registreren lukt niet?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                  De kans is heel groot dat je een "grijze" import hebt. Registreren is iets wat je zeker zou moeten doen.
                  De camera is wel officieel naar België geïmporteerd, ook langs de douane gepasseerd . . . dus zelfs dat zou geen probleem mogen zijn . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: D300 registreren lukt niet?

                    Ik heb het nog niet getest maar mijn D300 komt precies van Nikon
                    Netherlands BV, volgens dat gele garantiekaartje in de doos. Zou
                    het daarmee kunnen te maken hebben? Dat een NL nummer niet
                    werkt op de Belgische site van Nikon?

                    EDIT: registratie van mijn D300 is gelukt
                    Last edited by svc; 23 december 2007, 20:41.

                    Comment


                    • #11
                      Re: D300 registreren lukt niet?

                      Registreren bij Nikon europa kan alleen met een serienummer wat een gele garantiekaart heeft met vermelding NIKON European Service Warranty.
                      Als je binnen Europa een Nikon koopt moet deze garantiekaart aanwezig zijn anders heb je een product uit de grijze import.
                      mvgr
                      antoine200

                      Comment


                      • #12
                        Re: D300 registreren lukt niet?

                        Vandaar...
                        Ik heb een toestel uit de USA en dus ook geen gele kaart. Kan ik mijn toestel dan helemaal niet registreren?
                        Wou het registreren om zo de spaanse manual op te sturen en een nederlandse te kunnen ontvangen.
                        Zou ik de spaanse manual gewoon opsturen naar hun service?
                        StijnDeGrauwe.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: D300 registreren lukt niet?

                          Oorspronkelijk geplaatst door svc Bekijk bericht
                          Ik heb het nog niet getest maar mijn D300 komt precies van Nikon
                          Netherlands BV, volgens dat gele garantiekaartje in de doos. Zou
                          het daarmee kunnen te maken hebben? Dat een NL nummer niet
                          werkt op de Belgische site van Nikon?
                          EDIT: registratie van mijn D300 is gelukt
                          Hier geen probleem om te registreren. En ook Nikon BV The netherlands.

                          Groetjes,
                          Pol.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #14
                            Re: D300 registreren lukt niet?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            ik heb net hetzelfde probleem, ondertussen heb ik contact gezocht met nikon, ik wacht op antwoord nu . . .




                            En waar is dat nu zo uitdrukkelijk voor nodig,dat registreren van je camera?Ik moet de mijne ook nog doen,maar ,tja,waarom eigenlijk,software kan je nog updaten,maar een camera?...firmware heb je toch geen registratie voor nodig?




                            Walter
                            D850

                            Comment


                            • #15
                              Re: D300 registreren lukt niet?

                              Om de spaanse manual te ruilen voor de nederlandse Mijn camera is geleverd met een engelstalige en een spaanse manual. op de site vvan nikon staat vermeld dat je de manual kan ruilen via een manual exchange dienst. Je kan daar een manual naartoe sturen en dan krijg je een andere manual naar keuze in de plaats. Voorwaarde is dat je je camera registreerd. Morgen eens bellen om te horen of ze het alsnog willen doen.
                              StijnDeGrauwe.be

                              Comment

                              Working...
                              X