Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D3 zacht prijsje ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D3 zacht prijsje ??

    Weeral zo'n rare aanbieding

    Hoe blijven ze het verzinnen



    Twijfel om eens te reageren

    Greetz
    Leo

  • #2
    Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

    te zacht....die prijs.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

      zo zacht dat het vermoedelijk hard zal aankomen in latere instantie...
      En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

        when its too good to be true, its too good to be true....
        natwork.be

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

          Ik heb eens gereageerd .
          Ik wil het onmiddelijk kopen en de deal moet gesloten worden in een cafe in Turnhout. Ik ben benieuwd. Ik kon het niet laten. Een mens moet wat doen in zijn verlof

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

            Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
            Ik heb eens gereageerd .
            Ik wil het onmiddelijk kopen en de deal moet gesloten worden in een cafe in Turnhout. Ik ben benieuwd. Ik kon het niet laten. Een mens moet wat doen in zijn verlof

            LOL, en ga je kijken in dat cafe ?
            Much to learn I still have!

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

              Neem een paar potige vrienden mee, die niet alleen gaan voor het bier.
              Daarnaast je mobieltje met het alarmnummer bij de hand.
              Ook al zou de btw erbij komen, dan blijft het een ongeloof en ongeloofwaardige lage prijs.
              Misschien ook een internetverbinding bij de hand om het serienummer te checken. Je weet maar nooit.

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

                Ik ben er sowieso zeker van dat er hierop nooit reactie zal op komen
                Ik weet heel goed dat dit zaakje stinkt.

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

                  Op naar Londen?
                  Want die kerels zitten plots per toeval in London....
                  Mocht het waar zijn en geen gestolen goed; koop voor mij ook maar eentje en ik denk nog eentje voor een 50-tal Nikonians hier op BD...
                  [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

                    Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                    Ik heb eens gereageerd .
                    Ik wil het onmiddelijk kopen en de deal moet gesloten worden in een cafe in Turnhout. Ik ben benieuwd. Ik kon het niet laten. Een mens moet wat doen in zijn verlof
                    Hup daar gaat de reputatie van onze "hoofdstad der kempen" weer

                    MVG,

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

                      LOL!
                      Vroeger probeerde men de mensen te strikken met :
                      "Hello, I am the son of a retired cocoa farmer from Ghana who has inherited one million American Dollars..."
                      Er zijn mensen die in deze snol intrappen, daarom blijven ze het proberen!
                      Er bestaan geen D3's voor dat prijsje, tenzij binnen 10 jaar als de eerste holografische camera's op de markt komen...
                      Maak mij dan aub wakker... zzzzzz...

                      Comment


                      • #12
                        Ben heel benieuwd!....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                        Ik ben er sowieso zeker van dat er hierop nooit reactie zal op komen
                        Ik weet heel goed dat dit zaakje stinkt.



                        Bij nader inzien ,moet je hier eigenlijk niet gewoon de autoriteiten verwittigen?





                        Walter
                        D850

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

                          Het zoekertje is blijkbaar verwijderd nu.
                          SHARPimages.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

                            Erg toevallig allemaal dat het zoekertje (lees lokkertje) nu weg is.
                            Waarschijnlijk zijn alle 500 D3's opgekocht !!!!!?????

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon D3 zacht prijsje ??

                              Zoals ik zei heb ik een reactie gestuurd. Tegen alle verwachting in toch een antwoord gekregen. Lees en geniet:


                              Voor een nederlandtalig persoon heeft hij toch liever de voorkeur aan Engels. Voor alle duidelijkheid: IK GA HET NIET KOPEN!!!!


                              Hi

                              My name is Marcel Klaasen and i live in London / Uk.The last price for this item is only 1150 euro.
                              The item is new ,in box with 12 months international warranty .
                              Here is how I want to go about delivery and payment for the product which will be through Chronopost International and will also give you the chance to inspect the product before I receive the payment for it.
                              I will explain to you step by step how this will work.
                              A. First you have to send me your shipping information (your name and address).
                              1. After I receive your shipping info, I'll go to a Chronopost International Location and leave the product onto your name and with your address as the intended receiver.
                              2. Chronopost will check the product, also the legal papers to see that everything is OK with it.
                              B. You will receive a notification from Chronopost as a confirmation that the product is in their custody and also, that the product has been tested.
                              1.Chronopost International will verify the Money Transfer, and if everything is in order, they will deliver the product to your door step.
                              2. After you will receive the product and you will be completely satisfied with it, you will instruct Chronopost to release the payment information to me, so I can collect my money.
                              C. If by any reason, you will not be satisfied with the product, you will return the product to Chronopost with no expense.
                              I will pay for shipping and you for the amount transfer.
                              Please reply me asap with your full name and address and i will begin the transaction asap.Delivery : 2 days.
                              I await your shipping detaills like this:

                              First name:
                              Last name :
                              Address :
                              City/State :
                              PostalCode :
                              Country :

                              Let me know if we can do this.
                              Last edited by Sultana; 20 december 2007, 11:56.

                              Comment

                              Working...
                              X