Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dillemma...need help!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dillemma...need help!

    Hoi, ik geraak er maar niet aan uit...
    Ik zoek een camera dat zo dicht mogelijk aanleunt bij een reflex.. kwil geen reflex omdat ik ni zo'n zin heb om met lenzen en dergelijke te sleure ..

    Maar welk toestel kan me worden aangeraden dat zo min mogelijk ruis heeft en zo dicht mogelijk bij een reflex aanleunt...
    alvast bedankt!!!

  • #2
    Re: Dillemma...need help!

    Zucht..
    één scroll onder u :

    Ik zoek een goeie camera om met de Paasvakantie naar de USA te gaan. Mijn vorige was een Casio Exilim Z51, en ik kende dit toestel door en door, waardoor ik nu wel wat meer instelmogelijkheden wil. Eerst kwam ik uit bij een Sony H9 maar deze blijkt niet zo goed te zijn. Daarna twijfelde ik over een Powershot S5 of een

    Comment


    • #3
      Re: Dillemma...need help!

      Wat dacht je van een Panasonic FZ18 of zelfs een FZ50? Vooral die laatste is very close bij een DSLR. En een Fuji finepix S 9500 en S9600 ook. Vooral van de Fuji's lees ik wel eens dat ze beter dan gemiddeld scoren in lage ruis waarden in de hogere ISO's.

      Djienbe

      Comment


      • #4
        Re: Dillemma...need help!

        de fuji zal het weer iets beter doen in ruis tov van de fz50 maar de fz50 ligt toch het dichts tegen de dslr.
        nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

        Comment

        Working...
        X