Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jazzaddict (Daniël) overleden!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jazzaddict (Daniël) overleden!

    Bericht van de Nederlandse site Macfreak: http://www.macfreak.nl/readnews.php?newsitem=6005

    Vandaag bereikte ons het bericht dat ons gewaardeerd forumlid 'Jazzaddict' na een slopende ziekte in het UZ ziekenhuis in Gent is overleden.
    Met dit overlijden van Daniël hebben we een toegewijd MacFreak communitylid verloren die altijd klaar stond om anderen on-line van dienst te zijn. We zullen hem node missen.
    We kunnen nu alleen nog maar vanaf deze plek zijn familie en geliefden alle sterkte toewensen.

  • #2
    Re: Jazzaddict (Daniël) overleden!

    Het werd reeds eerder gemeld in deze topic.

    Comment


    • #3
      Re: Jazzaddict (Daniël) overleden!

      Heb gezocht maar niet gevonden. Dus het staat in CHIT CHAT, dat getuigd van zo weinig respect dat ik daar nooit aan heb gedacht.

      Comment


      • #4
        Re: Jazzaddict (Daniël) overleden!

        Oorspronkelijk geplaatst door j@n Bekijk bericht
        Heb gezocht maar niet gevonden. Dus het staat in CHIT CHAT, dat getuigd van zo weinig respect dat ik daar nooit aan heb gedacht.
        Waarom getuigt dat van weinig respect? Het belangrijkste is toch dat het gemeld wordt? Jouw opmerking is dan weer weinig respectvol voor S02, die het waarschijnlijk alleen vanwege de forumregels daar geplaatst heeft.

        Maar goed, eigenlijk is dit niet de plaats doorover te gaan discussieren, wilde het alleen voor S02 opnemen.

        Comment


        • #5
          Re: Jazzaddict (Daniël) overleden!

          Forumregels zijn in dit soort situaties niet van toepassing, vind ik. Maar oké dat S02 de mededeling daar plaatst kan ik nog enigszins begrijpen, doch de moderator of een andere bevoegde had de mededeling kunnen verplaatsen naar Algemeen of Mededelingen van het bestuur. Dan geef je een overlijdensbericht de status die het verdiend voor de nabestaanden en niet weggestopt op de moppenafdeling.

          Nogmaals ik was nooit op het idee gekomen om bij *SHI. CHAT te kijken of een dergelijk bericht al geplaatst was.

          Comment


          • #6
            Re: Jazzaddict (Daniël) overleden!

            We nemen je dat ook niet kwalijk. Ik meldde het alleen maar dat er al een topic was.
            Intussen heeft de dochter van Jazzadict in die topic ook gereageerd.
            Verdere discussie over de plaats van de mededeling is niet nodig.
            Daarom sluiten we deze topic en kunnen gevoelens van medeleven geschreven worden in de andere topic.

            Comment

            Working...
            X