Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200 is niet leverbaar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D200 is niet leverbaar?

    Mijn dealer beweert, dat de D200 op dit moment door Nikon nietleverbaar is, om de D300 massaal te kunnen verkopen.Is dit een plausiebel verhaal?
    Ik kan moeilijk geloven, dat een nieuwe type camera de een voor de laatste type van de markt drukt.
    gr. Kati

  • #2
    Re: D200 is niet leverbaar?

    Oorspronkelijk geplaatst door Katalin Bekijk bericht
    Mijn dealer beweert, dat de D200 op dit moment door Nikon nietleverbaar is, om de D300 massaal te kunnen verkopen.Is dit een plausiebel verhaal?
    Ik kan moeilijk geloven, dat een nieuwe type camera de een voor de laatste type van de markt drukt.
    gr. Kati
    Ik kan het wel geloven, het op één na laatste type is in deze tech sector ouderwets. Dit is speculatie van mijn kant maar het zou me niks verbazen. Waarom zou je nog de productielijn behouden voor een D200 als je een D300 hebt die je nieuwe semi prof apparaat is?

    Comment


    • #3
      Re: D200 is niet leverbaar?

      D200 is officially listed as 'discontinued'

      Comment


      • #4
        Re: D200 is niet leverbaar?

        Het is misschien mogelijk dat de D200 moeilijker zal te vinden zijn, maar met een beetje zoekwerk mag dat geen probleem zijn. Zoek wel eens op internet aan welke prijs je dit toestel nieuw al kan kopen zodat men je geen D200 probeert te slijten aan de prijs van een jaar terug. Als het verschil tussen een te dure D200 en een goedkopere D300 te klein zou zijn koos ik resoluut voor de D300 al hield dat een kleine meerprijs in. Als je natuurlkijk een koopje kunt doen kan de D200 wel.

        mvg,

        Luc
        Neem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: D200 is niet leverbaar?

          Oorspronkelijk geplaatst door Katalin Bekijk bericht
          Mijn dealer beweert, dat de D200 op dit moment door Nikon nietleverbaar is, om de D300 massaal te kunnen verkopen.Is dit een plausiebel verhaal?
          Ik kan moeilijk geloven, dat een nieuwe type camera de een voor de laatste type van de markt drukt.
          gr. Kati
          Katalin,

          het is toch de opvolger van de D200? Je zult nog even een D200 nieuw kunnen vinden maar dat zal toch niet lang zijn. FF wachten en de D300 zakt wat in prijs. Of een D200 op de tweedehans markt.
          (bij bijv. auto's is dat toch ook zo?)

          hg,
          Karel

          Comment


          • #6
            Re: D200 is niet leverbaar?

            Oorspronkelijk geplaatst door Katalin Bekijk bericht
            Mijn dealer beweert, dat de D200 op dit moment door Nikon nietleverbaar is, om de D300 massaal te kunnen verkopen.Is dit een plausiebel verhaal?
            Ik kan moeilijk geloven, dat een nieuwe type camera de een voor de laatste type van de markt drukt.
            gr. Kati
            ja.

            gouden raad: ga voor een okkazie D200, of beter nog, een okkazie D2x. Dat is 24 karaat voor de prijs van plakgoud.
            erik, Nikon materiaal

            'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

            Comment


            • #7
              Re: D200 is niet leverbaar?

              mijn probleem is,dat ik september een tweede D200 kocht voor backup, maar had ik eentje met 6 kapotte pixels. de dealer had nog 2 op de plank en wilde het omruilen,maar je raad het niet, alle 2 nieuwe op de plank hadden meer dan 10 kapotte pixels. Dus, hij moet nog steeds de D200 van mij omruilen voor een nieuwe, maar hij krijgt het niet binnen.

              Comment


              • #8
                Re: D200 is niet leverbaar?

                Oorspronkelijk geplaatst door Katalin Bekijk bericht
                mijn probleem is,dat ik september een tweede D200 kocht voor backup, maar had ik eentje met 6 kapotte pixels. de dealer had nog 2 op de plank en wilde het omruilen,maar je raad het niet, alle 2 nieuwe op de plank hadden meer dan 10 kapotte pixels. Dus, hij moet nog steeds de D200 van mij omruilen voor een nieuwe, maar hij krijgt het niet binnen.
                Als hij hem niet kan vervangen voor een goede D200 dan vraag je tegen een kleine meer prijs de D300.

                Comment


                • #9
                  Re: D200 is niet leverbaar?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                  Als hij hem niet kan vervangen voor een goede D200 dan vraag je tegen een kleine meer prijs de D300.
                  NEEN NEEN NEEN NEEN NEEN NEEN !!!!!!!!!!!

                  GEEN MEERPRIJS !!!!!!!!!!!!

                  Hij moet hem inruilen tegen evenwaardig OF BETER aan dezelfde prijs !!!!

                  Hij zegt het zelf: Nikon levert geen D200 meer, dus Nikon moet dan maar iets beters leveren!

                  Dus je hebt recht op een D300 voor de prijs van een D200 !!!!!

                  en je moet niet treuren voor je arme dealer, dit wordt betaald door Nikon!

                  count your blessings you lucky soul...
                  erik, Nikon materiaal

                  'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

                  Comment


                  • #10
                    Re: D200 is niet leverbaar?

                    Nikon zal heus nog wel een modelletje in stock hebben hier of daar maar mocht dit dan niet zo zijn is het toestel toch nog in garantie en kan men er het defecte onderdeel vervangen van onderdelen zullen er "altijd" zijn.
                    Enige nadeel die je zal hebben is het missen van je toestel voor enkele weken.

                    Comment

                    Working...
                    X