Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke is de beste keus??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke is de beste keus??

    Welke van de 2 camera's is de beste?

    Het zou vooral moeten dienen om actiefoto's te nemen (kids, sport).
    Iemand enig idee hoe het zit met de levensduur van de batterij, de snelheid van het trekken. Mijn camera da ik nu heb gaat eerst nog eens scherper stellen en trekt dan pas, maw ik ben dus altijd te laat.

    SONY DCS-H3 of de panasonic dmc-fz8.

    alvast bedankt.
    Last edited by playmaker; 12 december 2007, 14:09.

  • #2
    Re: welke is de beste keus??

    Het "scherpstel probleem" zul je bij alle niet slr's hebben.
    Ook heb je dit met "trage" lenzen op een slr.

    Je kan hier 2 dingen aan doen:
    1 - Vooraf scherpstellen.
    2 - Slr aanschaffen met een "snelle" lens. ( denk aan AF-S, USM en HSM. Resp. Nikon, Canon en Sigma. )

    Snelheid van het trekken ( aantal beelden per seconde of "fps" ) is bij iedere cameratest en of specificatie van de betreffende toestellen te vinden.


    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

    Comment


    • #3
      Re: welke is de beste keus??

      Ik heb zo'n FZ8, 't is niet vergelijkbaar met een DSLR maar 't is goed speelgoed. De lens is een klein juweeltje.

      Djienbe

      Comment


      • #4
        Re: welke is de beste keus??

        ik denk dat de snelheid van de sony iets rapper is maar toch zou ik voor de fz8 gaan. leica lens geeft echt mooie resultaten
        nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

        Comment


        • #5
          Re: welke is de beste keus??

          ik weet niet zeker hoe dat moet maar zal eens proberen er eentje bij te steken, met de fz8 genomen dus.

          Djienbe

          Comment


          • #6
            Re: welke is de beste keus??

            dju, vind nie hoe ge ne foto moet invoegen, als ge hem wil zien mailt ge mij maar.

            Djienbe
            Last edited by djienbe; 13 december 2007, 17:30. Reden: spellingsfout

            Comment

            Working...
            X