Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De romantische toer op

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De romantische toer op

    't Is eens wat anders

    fotosite

  • #2
    Re: De romantische toer op

    Mooie sfeerfoto
    Om werkelijk een heel goede te zijn, hadden de reflecties in het water niet (zo erg) mogen verstoord zijn door de rimpeling van het water.

    Dus volgende keer tegen de ganzen zeggen : "Naar het vogeltje kijken en niiiiet beweeeeeegen"

    Mvg
    http://www.filipmineur.be/

    Comment


    • #3
      Re: De romantische toer op

      heel mooi, vooral de rimpelingen/kringen in het water die over gaan in elkaar erg goed, een teken van verbondenheid.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: De romantische toer op

        origanilteit en compo

        had aleen graag iets meer contrast gehad, maar heb er zitten aan foefelen,
        en het wil me niet lukken

        Comment


        • #5
          Re: De romantische toer op

          Fraai "romantisch beeld" niets op aan te merken
          en ja... het mag ook eens iets anders zijn
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

          Comment


          • #6
            Re: De romantische toer op

            Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
            origanilteit en compo

            had aleen graag iets meer contrast gehad, maar heb er zitten aan foefelen,
            en het wil me niet lukken
            Persoonlijk vind ik dat je best het contrast niet verhoogt om de sfeer te behouden. Als je dat toch zou willen, dan kan het op volgende manier: gebruik eerst een "defog" filter en pas dan het contrast, brightness en evt scherpte aan. Dan alles rondom de eenden terughalen (uit het origineel) met een masker.
            Link naar het resultaat van deze bewerking verwijderd op vraag van "elsan".
            Last edited by dzumbo; 14 december 2007, 16:15.
            mijn foto's: www.reneheylen.be

            Comment


            • #7
              Re: De romantische toer op

              Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht
              Best eerst een "defog" filter gebruiken en pas dan contrast, brightness en evt scherpte aanpassen. Dan alles rondom de eenden terughalen (uit het origineel) met een masker.
              Vb: eenden
              Neen liever niet...sfeer gaat verloren...
              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
              BD0290BE

              Comment


              • #8
                Re: De romantische toer op

                Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
                had aleen graag iets meer contrast gehad, maar heb er zitten aan foefelen,
                en het wil me niet lukken
                Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk bericht
                Best eerst een "defog" filter gebruiken en pas dan contrast, brightness en evt scherpte aanpassen. Dan alles rondom de eenden terughalen (uit het origineel) met een masker.

                Het mistige, wazige was wel degelijk zo bedoeld, het ging me hier om de sfeer, niet om een haarzuivere studie van een Chinese knobbelgans, vandaar de titel
                fotosite

                Comment


                • #9
                  Re: De romantische toer op

                  Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                  Het mistige, wazige was wel degelijk zo bedoeld, het ging me hier om de sfeer, niet om een haarzuivere studie van een Chinese knobbelgans, vandaar de titel
                  En dat is dan ook de meerwaarde van de foto!
                  Zeker niets aan veranderen!
                  Frebeat

                  Meer foto's op http://www.sightings.be

                  Comment

                  Working...
                  X