Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studioshoot met kim schollaert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studioshoot met kim schollaert

    Hoi hoi, dit is zijn enkele van de beste foto's uit mijn studioshoot met kim schollaert. Inderdaad om eens omgekeerd te doen, een model op dit forum!!
    Graag mening ivm poses of expressie...

    X. Caro..







    Maar drie foto's toegestaan in showcase. Lees a.u.b. nog eens de forumregels door.
    Laatste werden door mij verwijderd.
    Edit
    Omdat de foto's niet uw intellectuele eigendom zijn (u bent niet de fotograaf), werden ze achter een linkje geplaatst.
    Je bent zelf vrij om de andere foto's terug toe te voegen achter een link.
    Het topic werd verplaatst naar Algemeen.

    Met vriendelijke groeten,

    [Mod]Hans
    Last edited by CH Photography; 11 december 2007, 17:50. Reden: Teveel foto's
    when an artist meets his soul..

  • #2
    Re: Studioshoot met kim schollaert

    Oorspronkelijk geplaatst door Rbelle Bekijk bericht
    Hoi hoi, dit is zijn enkele van de beste foto's uit mijn studioshoot met kim schollaert. Inderdaad om eens omgekeerd te doen, een model op dit forum!!
    Graag mening ivm poses of expressie...

    X. Caro..
    De eerste heeft nog nabewerking nodig, pose niet zo fraai, je kousen ook nog aan..en die beer....
    De tweede is goed, alleen jammer dat je er niet helemaal opstaat.
    3De en 5de ook goed, 5de is de pose verleidelijk, maar voor mijzelf net niet verleidelijk genoeg

    Maar iets totaals anders....................MAG je deze wel posten van de fotograaf???



    Glenn
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

    Comment


    • #3
      Re: Studioshoot met kim schollaert

      Knap model
      Eerste foto moet bewerkt worden, kleurtoon is afgrijselijk
      2e foto daarentegen
      3e foto lijkt wel goed, maar zegt me niet veel.

      Van jou wil ik meer zien.
      Groeten, Gino
      http://www.e-designstudio.be

      Comment


      • #4
        Re: Studioshoot met kim schollaert

        Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio Bekijk bericht
        Knap model
        Eerste foto moet bewerkt worden, kleurtoon is afgrijselijk
        2e foto daarentegen
        3e foto lijkt wel goed, maar zegt me niet veel.

        Van jou wil ik meer zien.
        Dankje voor je mening ,
        Deze, toon beter??
        when an artist meets his soul..

        Comment


        • #5
          Re: Studioshoot met kim schollaert

          de eerste past niet in de reeks: totaal verkeerde witbalans, relatief platte belichting, matige pose.

          de tweede had nog beter geweest met een haarlichtje langs achter. mooie foto, maar mogelijks nog beter met de kin iets minder "uitdagend" en dus een fractie lager. Het haar op de linkerschouder in de foto (jouw rechterschouder) zou ik iets meer verdeeld hebben met een kam, nu klit het wat samen. Ik twijfel ook over het verdoken oog achter je haar .. mogelijks zou ik ook geprobeerd hebben met het oog net miniem zichtbaar te maken, maar nog voldoende verhuld om de sfeer te behouden.

          de derde is niet direct mijne smaak, maar zeker veel uitdagender naar belichting toe

          foto 4 en 5 waren al weg, jammer

          eigenlijk met donker haar en een zwart pakje aan ben je een perfect model voor een low-key foto

          Comment


          • #6
            Re: Studioshoot met kim schollaert

            foto 2 (9850jpg) moet je gewoon zien tegen een middengrijze achtergrond ipv de witte. dan zie je pas dat dit een goed portret is .Prima gedaan !

            dit portret laat tevens zien dat soberheid de foto juist mooier maakt.hoe moeilijker de pose,hoe meer frutsels rondom ,hoe meer we worden afgeleidt van het model zelf.
            ...zonder camera maak je de beste foto's...

            Comment


            • #7
              Re: Studioshoot met kim schollaert

              Ik heb juist 1 vraagje, die foto's heb je waarschijnlijk meegekregen?

              Meestal geeft de fotograaf de onbewerkte foto's mee naast die hij goed vond en bewerkt heeft.

              Welke foto's heb je hier op het forum gezet die dat hij bewerkt heeft of is het mogelijk dat het onbewerkte zijn?

              Het wel belangrijk om dit te weten want indien het onbewerkte zijn is een deel van de kritiek niet echt terecht en komt niet ten goede van de fotograaf.
              Nikon D80 - Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6G DX VR

              Comment


              • #8
                Re: Studioshoot met kim schollaert

                Oorspronkelijk geplaatst door JoVB Bekijk bericht
                Ik heb juist 1 vraagje, die foto's heb je waarschijnlijk meegekregen?

                Meestal geeft de fotograaf de onbewerkte foto's mee naast die hij goed vond en bewerkt heeft.

                Laat die meestal maar vallen denk ik ...
                ik lever nooit de onbewerkte foto's af en uit ervaring weet ik dat er weinig fotografen zijn die ze meegeven.
                www.fotofolio.be

                Comment


                • #9
                  Re: Studioshoot met kim schollaert

                  Nooit stuur ik het model de originele fotos. Bewerkt of onbewerkt. Never

                  Comment


                  • #10
                    Re: Studioshoot met kim schollaert

                    RBelle kreeg van mij ALLE foto's digitaal aangeleverd, bewerkt en onbewerkt.
                    Ik had wel liever gehad dat ze de onbewerkte (en de eerste uit de reeeks hier is er zo eentje) niet zou verspreiden met mijn naam er bij. Zeker niet omdat de foto in kwestie genomen werd bij een onvolledige lichtopstelling, alvorens ik de lichtmeter zijn werk had laten doen en zelfs nog niet scherpgesteld had...
                    Last edited by KimSchollaert; 21 maart 2008, 22:51.
                    http://www.kimschollaert.be
                    http://www.fashionbelgium.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Studioshoot met kim schollaert

                      Oorspronkelijk geplaatst door KimSchollaert Bekijk bericht
                      Zeker niet omdat de foto in kwestie genomen werd bij een onvolledige lichtopstelling, alvorens ik de lichtmeter zijn werk had laten doen en zelfs nog niet scherpgesteld had...
                      Kim, daarom geef ik (om dit te vermijden) nooit de onbewerkte foto's.
                      www.fotofolio.be

                      Comment

                      Working...
                      X