Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

    Zoals titel reeds zegt,
    Ik wou mijn 40D bij Konijn gaan kopen maar hij is uitverkocht voorlopig (enkel body) en omdat er hier al meldingen geweest zijn van setjes die uiteengehaald worden dacht ik bij Vandenborre eens te gaan polsen en hun 'laagste' prijs garantie even te testen.
    Werkwijze; print thuis de pagina af van de goedkoopste (echte) winkel en stap daarmee naar VDB, zij maken offerte en bellen daags nadien terug met de mededeling of het al dan niet aanvaard wordt. In mijn geval dus geen probleem, hoewel hun leverancier blijkbaar niet snapt hoe ze in Turnhout aan die prijzen kunnen komen en lieten zich 'voorzichtig' ontvallen of het niet richting paralel-import zou gaan en of er wel ned. handleidingen ed. bij waren.
    Maar ze bleven in elk geval heel correct en vriendelijk.

    Geeft toch maar een 'raar' gevoel als je moet gaan afdingen op een body die ginder 1299 euro kost en als je met een bladje papier afkomt, je ineens +200 euro in je zakken houdt.

    Dit geheel ter zijde en louter informatief voor diegenen die te ver wonen van Turnhout (of elders natuurlijk), of wanneer je aankoop toevallig wél in voorraad is bij VDB..

    Greetz!

    PS, ik moet de 40D nog wel gaan afhalen dus ik heb m nog niet in mijn pollekes.
    Zal voor t weekend worden denk ik.

  • #2
    Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

    Dit is gewoon een strategie hoor Bart. Ze zullen zelden het goedkoopst zijn. Echter niemand die er aan twijfeld dat het wél zo is, het staat immers overal aangeduid.

    Wanneer men nadien het toestel toch voordeliger ziet staan zullen de minste mensen terug gaan naar VDBorre.

    Diegene die dan toch terug gaan zullen vaak een waardebon krijgen, tenzij ze echt aandringen.

    Persoonlijk geef ik er toch de voorkeur aan om mij apparatuur bij een echte fotozaak aan te schaffen, maar da's naast de kwestie.

    Succes met je 40D
    BD0808BE

    Comment


    • #3
      Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

      Bij studio73 kost ie maar 1059 euro.
      Ik ga morgen mijn exemplaar met grip afhalen en dadelijk aan de tand voelen.
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

        Na het lezen van deze topic, heb ik gebeld naar VDBorre. En ze hebben geen probleem gemaakt. Met een printout bij de hand van Konijnenberg, heb ik hem meegekregen voor 1050,36€. En..... nog een zakje van Lowepro gratis bijgekregen twv 29,99€. Wel volledig onbruikbaar wegens alleen groot genoeg voor mijn body, maar kom. Hij kan nog voor iets anders van pas komen.
        Als de verplaatsing naar Turnhout of Wilrijk (fotorubens) er te veel aan is, lijkt VDB wel een goed alternatief. Voor 125€ extra kan je ook nog eens 5 jaar garantie krijgen. Is natuurlijk geen fotozaak, maar bij problemen of vragen heb je natuurlijk BDforum.
        The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
        Fuji XT-2 + .......

        Comment


        • #5
          Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

          Mijn 40D (17-85 IS en 70-300 IS) is ook al lang in bestelling bij konijnenberg, normaal heb ik hem vrijdag nog hebben,Turnhout heeft er eentje laten overkomen van Den Ham.
          Canonian

          Comment


          • #6
            Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

            Vermits er bij konijn geen 40D in stock was, mij vandaag maar een aangeschaft bij mediamarkt in antwerpen......
            Daar hadik de laatste.....

            Comment


            • #7
              Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

              Met de cashback die op zijn einde loopt zijn de 40D's zowat overal uitverkocht, dit had ik vorige week al gemerkt toen ik eindelijk de centjes bijeen had om mijn 40D aan te kopen, heb hem trouwens ook bij Studio73 gehaald, in kit met de 100mm 2.8 usm lens ... mooi kitprijsje en nog 100 Euro cashback ook.

              Is een héél verschil met mijn 350D, vooral het feit dat je gewoon een grote camera vasthebt (heb ook de grip op beide toestellen) ... nu maar wachten op het 2008 FIA seizoen en de Lamborghini evenementen ...

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #8
                Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

                ik ben op zoek naar een canon 24 - 70 2.8 lens.....
                Iemand nog een idee waar die nog in stock is? Want bij konijn en studio 73 helaas niet meer in stock.....
                Je mag me antwoorden via PM..... of via buggyman@telenet.be

                thx thx thx

                Comment


                • #9
                  Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht
                  Dit geheel ter zijde en louter informatief voor diegenen die te ver wonen van Turnhout (of elders natuurlijk), .
                  Da zal nie gaan...
                  In de voorwaarden staat:

                  In een straal van 20km rond uw Vanden Borre winkel in een fysiek verkooppunt in België (dus geen websites).


                  Als ge bijv in WVL woont zal je niet van die goedkope prijs kunnen profiteren .

                  Comment


                  • #10
                    Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                    Da zal nie gaan...
                    In de voorwaarden staat:

                    In een straal van 20km rond uw Vanden Borre winkel in een fysiek verkooppunt in België (dus geen websites).


                    Als ge bijv in WVL woont zal je niet van die goedkope prijs kunnen profiteren .
                    O jawel hoor, ik kocht vorig jaar mijn 400D in bij een VDB winkel in WVL na hen de prijs van het knaagdier getoond te hebben. Er is binnen een straal van de winkel in Turnhout een winkel van VDB en dit was voldoende voor de verkoper die wel eerst moest navragen in het bureel.
                    Van waar het komt (en naar waar het zal gaan) is nog niet geweten

                    Comment


                    • #11
                      Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

                      Zoals hoger vermeld, heb ik mijn 40D ook aan dezelfde prijs gekregen als bij Konijn. Dit was in Middelkerke, veel verder kan je er niet vanaf wonen, denk ik.
                      The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
                      Fuji XT-2 + .......

                      Comment


                      • #12
                        Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

                        Nog een vraagje aan de VDB-klanten...

                        Hebben jullie het prijsverschil in een "waardebon" teruggekregen, of werd dit bedrag er meteen afgerekend ?

                        Comment


                        • #13
                          Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

                          Meteen afgetrokken. Er was wel wat twijfel eerst, omdat het een redelijk prijsverschil was. De verkoper zei dat boven een bepaalde grens (250€?) het eerst moet doorgegeven worden aan een 'hoofdafdeling' en dat het dan zou gestort worden. Maar ik zat juist onder die grens.
                          The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
                          Fuji XT-2 + .......

                          Comment


                          • #14
                            Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

                            Bedankt, ziet er goed uit..
                            'k Ga dus eens informeren in onze lokale VDB hier, want ik zou er eentje met een cashback-bon moeten hebben natuurlijk

                            Comment


                            • #15
                              Re: 40D besteld bij Vandenborre aan correcte prijs

                              Moest je niet vóór eind 2007 gekocht hebben, of is er een nieuwe cashback actie?
                              The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
                              Fuji XT-2 + .......

                              Comment

                              Working...
                              X