Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

    Nu er diverse D3 camera`s aan de eerste trotse gebruikers zijn geleverd toch eens de vraag of deze camera aan jullie hoge verwachtingen voldoet.
    Dus graag alleen reacties van mensen die nu dus de camera in het bezit hebben en hem aan het uit testen zijn.
    Geen discusie graag dat de camera erg prijzig is of zo , dat weten we al maar meer de meerwaarde van de camera b.v. tegenover de D2X en/of de upgrade wel te rechtvaardige is/was.
    Ik zelf gebruik de D2X, ben hobby sportfotograaf , welke ik gewoon blijf gebruiken maar zou ook daar bij een D3 willen aanschaffen.
    www.sportactiefoto.nl

  • #2
    Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

    Niemand????????
    www.sportactiefoto.nl

    Comment


    • #3
      Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

      't zal misschien tegenvallen
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        als presse papier is hij zeker goed!!

        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
        't zal misschien tegenvallen
        D850

        Comment


        • #5
          Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

          1st one arrives next Tuesday... I hope to give it a good workout very quickly.

          Comment


          • #6
            Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

            Hij bevalt prima, wat wil je weten ?

            Meerwaarde tov. d2x ? -> absoluut met hogere ISO. Je kunt er onder wat minder belichting echt veel meer mee als met de D2x (die ik overigens heb ingeruild). Het dynamisch bereik is enorm te noemen ten opzichte van de D2x.

            Bediening is als vanouds goed, zoeker is enorm, menu overzichtelijk, schermpje enorm scherp, autofocus erg goed kortom een erg fijne machine.

            Hier en hier heb ik een eerste verslagje gemaakt.
            Nikon spul

            Comment


            • #7
              Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

              voor zover je daar iets mocht aan hebben :

              Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.

              ( er zijn uiteraard ook nog veel andere reacties hier en daar terug te vinden - dit is er natuurlijk maar één van )


              groeten,

              Comment


              • #8
                Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

                ook hier kun je een aantal samples terugvinden :




                gr,

                Comment


                • #9
                  Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

                  hij bevalt zo goed, dat er een 2e bij zal komen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

                    Oorspronkelijk geplaatst door marbico Bekijk bericht
                    Nu er diverse D3 camera`s aan de eerste trotse gebruikers zijn geleverd toch eens de vraag of deze camera aan jullie hoge verwachtingen voldoet.
                    Dus graag alleen reacties van mensen die nu dus de camera in het bezit hebben en hem aan het uit testen zijn.
                    Geen discusie graag dat de camera erg prijzig is of zo , dat weten we al maar meer de meerwaarde van de camera b.v. tegenover de D2X en/of de upgrade wel te rechtvaardige is/was.
                    Ik zelf gebruik de D2X, ben hobby sportfotograaf , welke ik gewoon blijf gebruiken maar zou ook daar bij een D3 willen aanschaffen.
                    Blijkbaar lopen deze gebruikers helemaal niet dik, vandaag wist de invoerder mij te vertellen dat er in belgië (officieel) nog maar 14 toestellen geleverd waren, en dan nog hoofdzakelijk aan leden van het persbureau Belga.
                    Ik heb ook nog een paar nederlandse verkopers gebeld, die ze zogezegd (op hun site) op voorraad hadden, maar daar kreeg ik als antwoord, dat het een fout moest zijn, één maandje geduld zegden ze, maar de invoerder wist mij wel te vertellen dat wanneer ik niet op een lijst stond, het nog ettelijke maanden kon duren, blijkbaar hebben ze bij Nikon Japan de vraag ferm onderschat, en kunnen ze daar absoluut de vraag niet bijhouden, ofwel is dat zo, ofwel maakte die kerel mij wat wijs.
                    Wereldwijd gezien zijn wij eigenlijk maar een klein landje hé.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Blijkbaar lopen deze gebruikers helemaal niet dik, vandaag wist de invoerder mij te vertellen dat er in belgië (officieel) nog maar 14 toestellen geleverd waren, en dan nog hoofdzakelijk aan leden van het persbureau Belga.
                      Dit heb ik ook opgevangen : volgende levering (nu ja "volgende") zou pas voor begin januari zijn....

                      Hopelijk voor Trebs heeft hij betere contacten ...

                      Silent M.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Silent M. Bekijk bericht
                        Dit heb ik ook opgevangen : volgende levering (nu ja "volgende") zou pas voor begin januari zijn....

                        Hopelijk voor Trebs heeft hij betere contacten ...

                        Silent M.
                        Indeed, the first 14 came in and went straight to the agencies.
                        The 24-70mm arrived today and there was a 14-24mm in the display too.

                        One of the D3's is promised for next week, the 2nd one will probably be in January.
                        (Fingers crossed)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

                          Oorspronkelijk geplaatst door a90 Bekijk bericht
                          Hij bevalt prima, wat wil je weten ?

                          Meerwaarde tov. d2x ? -> absoluut met hogere ISO. Je kunt er onder wat minder belichting echt veel meer mee als met de D2x (die ik overigens heb ingeruild). Het dynamisch bereik is enorm te noemen ten opzichte van de D2x.

                          Bediening is als vanouds goed, zoeker is enorm, menu overzichtelijk, schermpje enorm scherp, autofocus erg goed kortom een erg fijne machine.

                          Hier en hier heb ik een eerste verslagje gemaakt.
                          Zeer mooie verslagjes Michael Nu nog de 200mm erop en de pret kan niet meer stuk

                          MVG,

                          Comment


                          • #14
                            Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

                            Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                            Indeed, the first 14 came in and went straight to the agencies.
                            The 24-70mm arrived today and there was a 14-24mm in the display too.

                            One of the D3's is promised for next week, the 2nd one will probably be in January.
                            (Fingers crossed)
                            @ Trebs,

                            Krijg jij voorrang omwille van je NPS-status of niet ?

                            Silent M.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Eerste indrukken van de nieuwe D3 gebruikers.

                              Oorspronkelijk geplaatst door a90 Bekijk bericht
                              Hij bevalt prima, wat wil je weten ?

                              Meerwaarde tov. d2x ? -> absoluut met hogere ISO. Je kunt er onder wat minder belichting echt veel meer mee als met de D2x (die ik overigens heb ingeruild). Het dynamisch bereik is enorm te noemen ten opzichte van de D2x.

                              Bediening is als vanouds goed, zoeker is enorm, menu overzichtelijk, schermpje enorm scherp, autofocus erg goed kortom een erg fijne machine.

                              Hier en hier heb ik een eerste verslagje gemaakt.
                              Dat klinkt goed, zeker een beter dynamische bereik , en de betere werking met hoge iso is wat ik zeker nodig heb in de sporthallen waar ik veel te vinden ben.
                              En hoe is de AFc vergeleken met de AFc op de D2X?
                              Die liet bij een weinig contrast toch wel eens steekjes vallen.
                              Last edited by marbico; 19 januari 2008, 15:08.
                              www.sportactiefoto.nl

                              Comment

                              Working...
                              X