Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Solutions

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Solutions

    Een beurs waar NIkon de D3 en D300 voorstelt; mogelijkheden geeft voor fotoshoots; workshops en seminaries geleid door bekende fotografen; en presentaties van fabrikanten van interessante fotosoft- en hardware. Volgend weekend gaat er een door in Utrecht maar het is al niet meer mogelijk om nog toegangsbewijzen te downloaden, volzet. Ik was eigenlijk van plan om naar de beurs in Keulen te gaan maar een griepje besliste er anders over . Er is ook al eentje geweest in Londen. Weet er iemand of er nog eentje georganiseerd wordt in ons landje of evt. in Luxemburg ?

  • #2
    Re: Nikon Solutions

    Londen ging organisatorisch niet voor ons, Keulen zijn we geweest, maar vroegtijdig moeten terugkeren wegens buikgriep en de kwalijke gevolgen.
    In Utrecht kan er echter NIET meer ingeschreven worden, geen vermelding dat het vol zit, geen andere melding....

    Hetgeen we gezien hebben van Keulen was interessant, hoewel we zo goeds als geen jota Duits begrijpen. Jammer van Utrecht.

    Omtrent de mogelijkheid in Belgie heb ik nog nergens berichten gezien.

    Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
    Een beurs waar NIkon de D3 en D300 voorstelt; mogelijkheden geeft voor fotoshoots; workshops en seminaries geleid door bekende fotografen; en presentaties van fabrikanten van interessante fotosoft- en hardware. Volgend weekend gaat er een door in Utrecht maar het is al niet meer mogelijk om nog toegangsbewijzen te downloaden, volzet. Ik was eigenlijk van plan om naar de beurs in Keulen te gaan maar een griepje besliste er anders over . Er is ook al eentje geweest in Londen. Weet er iemand of er nog eentje georganiseerd wordt in ons landje of evt. in Luxemburg ?

    Comment


    • #3
      Re: Nikon Solutions

      Hoi,

      Misschien een mail sturen naar Nikon europe? Lijkt mij sterk dat ze alleen een NS beurs in Duitsland en Nederland organiseren .
      Of even afwachten na de NS dagen in Utrecht. Mischien komt dan de melding van de volgende NSD in ... wie weet Belgie?

      Ben zelf de eerste dag in Keulen geweest. Niet te druk, genoeg tijd om de D3 en D300 vast te houden ( en bijna niet meer los te laten )
      Jammer dat er veel overlap was bij de worksjops en produktpresentaties, je moest keuzes maken

      Grtz

      Bryan
      Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

      Comment


      • #4
        Re: Nikon Solutions

        Net bevestiging ontvangen dat alles volgeboekt is voor Utrecht.

        Als er iemand ingeschreven is voor Utrecht die niet kan aanwezig zijn, dan mag die mij altijd een seintje geven via mail of PM.

        Comment

        Working...
        X