Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Westvlaamse fotozaak gezocht...??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Westvlaamse fotozaak gezocht...??

    Hallo

    De knoop is doorgehakt ik koop mij een nieuwe camera. Weet enkel echter nog niet waar... De beste prijzen heb ik gevonden op de site van konijnenberg.
    Probleem is nu wel dat ik in Roeselare woon en dat Turnhout niet naast de deur ligt (340km heen en terug, hopelijk dan zonder file aangezien iedereen graag massaal op die antwerpse ring wil zijn ).

    Heb reeds overwogen om mijn materiaal online te bestellen maar weet niet wat ik dan moet verwachten van de service na verkoop, wat bij vragen en/of gebreken? Kan iemand me hier gerust in stellen....

    Andere vraag zou zijn, zijn er fotozaken in west(of oost)-vlaanderen die hetzelfde aanbod van konijn hebben aan (bijna) dezelfde prijzen (ik kijk niet op enkele euro's hoor, konijn is voor mij ook duurder als ik tot daar moet rijden).

    Alvast bedankt

    PS : er zijn toevallig geen BD'ers die de opperhaas van die berg konijnen kent om hem eens subtiel uit te leggen dat een filliaal (het moet geen berg zijn een heuvel is ook goed) in het westen van het land hem geen paaseieren zou leggen!
    Een blog over internet, telefonie, hard- en software : Multimedia Talk

  • #2
    Re: Westvlaamse fotozaak gezocht...??

    Hetzelfde aanbod en prijzen zal je noch in West-, noch in Oost-Vlaanderen vinden. Een stukje dichter dan Konijn is het filiaal van Foto Rubens in Wilrijk (vlakbij Antwerpen) www.fotorubens.be.
    Toch nog 124 km vanuit Roeselare, maar hun prijzen zijn soms lager dan die van Konijn en dus heel erg concurrentieel.
    Je kan uiteraard ook altijd gebruik maken van de verzendingsfaciliteiten van Konijnenberg en/of Rubens.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Westvlaamse fotozaak gezocht...??

      Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      Je kan uiteraard ook altijd gebruik maken van de verzendingsfaciliteiten van Konijnenberg en/of Rubens.
      Het is daar nu net dat ik niet goed weet waaraan ik begin, ok ze leveren thuis (eerste probleem stelt zich al, ik ben niet veel thuis maar dit zal dan wel op te lossen zijn met de verzendingsdienst) maar wat daarna, als je met vragen en/of gebreken over het toestel zit. Moet je dan telkens naar Antwerpen of hebben die ook uitstekende telefonische bijstand.
      Een blog over internet, telefonie, hard- en software : Multimedia Talk

      Comment


      • #4
        Re: Westvlaamse fotozaak gezocht...??



        Canonline is in Boezinge. Ze verkopen wel enkel Canon materiaal

        Ik ben er al 's geweest tijdens de Open Bedrijvendag. Zeker een bezoekje waard!
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Westvlaamse fotozaak gezocht...??

          als je eventjes rondneust op het forum,
          zul je zien dat Art&Craft uit gent/mariakerke
          toch vrij concurrentieel uit de hoek komt.
          de mensen daar weten waarmee ze bezig zijn,
          met een hart voor fotografie en no-nonsense.
          zelfde geldt trouwens voor Foto Verstraeten en
          Focilux ...

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: Westvlaamse fotozaak gezocht...??

            Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
            als je eventjes rondneust op het forum,
            zul je zien dat Art&Craft uit gent/mariakerke
            toch vrij concurrentieel uit de hoek komt.
            de mensen daar weten waarmee ze bezig zijn,
            met een hart voor fotografie en no-nonsense.
            zelfde geldt trouwens voor Foto Verstraeten en
            Focilux ...

            mm
            zal deze zaken zeker eens in google smijten om te zien wat ze bieden

            bedankt alvast

            Vandaag ook de naam foto robert uit kortrijk gehoord van een collega. Iemand ervaring hiermee??? Als ik het opzoek zou het om een filiaal van Action Shop gaan?
            Een blog over internet, telefonie, hard- en software : Multimedia Talk

            Comment


            • #7
              Re: Westvlaamse fotozaak gezocht...??

              Oorspronkelijk geplaatst door cassie Bekijk bericht

              Vandaag ook de naam foto robert uit kortrijk gehoord van een collega. Iemand ervaring hiermee??? Als ik het opzoek zou het om een filiaal van Action Shop gaan?
              dit klopt!

              weet je al voor welk merk je gaat of staat alles nog open?

              al eens aan je plaatselijke fotowinkel gedacht? die hebben vaak veeeeel scherpere prijzen dan je zou denken. Je moet wel om een scherpe prijs vragen hé

              Comment


              • #8
                Re: Westvlaamse fotozaak gezocht...??

                gewoon bij fotokonijnenberg kopen of anders digital street.nl

                bij beide kan je ze laten opsturen. Het kost je iets meer maar zeker een stuk minder dan een fotozaak in W-VL.

                Ik doe het iedere keer zo. en service moet je niet aan twijfelen.
                bij beide zaken heb ik zeer positieve ervaringen mee.
                nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

                Comment

                Working...
                X