Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 5D fotoboeken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 5D fotoboeken

    Heeft iemand ervaring met de Canon 5D en zijn er hiervoor fotoboeken of pockets die te adviseren zijn in de handel?

  • #2
    Re: Canon EOS 5D fotoboeken

    Zo'n boek over een specifiek fototoestel is meer gericht op beginnelingen, en die kopen normaalgezien niet meteen een professioneel toestel.

    De meeste kopers van professionele toestellen hebben trouwens een opleiding, of voldoende ervaring om te weten welke instellingen de beste zijn om bepaalde foto's te maken.

    Maar je kan natuurlijk ook een boek over bijvoorbeeld een 400D kopen, daar zal ook wel een basiscursus fotografie inzitten. En wat de basisbegrippen van fotografie betreft, die gelden voor alle merken en modellen, het is niet omdat een bepaald knopje op een andere plaats zit dat dan de werking daarvan compleet verschillend is.

    Als je lessen fotografie volgt, dan wordt er ook niet voor elk merk en type DSLR een andere les gegeven...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 5D fotoboeken

      Oorspronkelijk geplaatst door kwakoe Bekijk bericht
      Heeft iemand ervaring met de Canon 5D en zijn er hiervoor fotoboeken of pockets die te adviseren zijn in de handel?

      Ik heb ne 5D, en ervaring genoeg om zonder boek der mee te werken !

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS 5D fotoboeken

        Ik zie net in een ander topic een link naar een website waar je toch een boek over de 5D kan kopen:
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Canon EOS 5D fotoboeken

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Ik heb ne 5D, en ervaring genoeg om zonder boek der mee te werken !

          MVG, Jeff
          Sorry, maar wat een belachelijke opmerking is dat nu toch weer, we weten allemaal wel dat jij de beste en de slimste bent 'JeffKE'

          Bij mijn weten is er geen boek over dit onderwerp, maar een goed boek over (digitale) fotografie zal je ook al flink verderhelpen denk ik. En wat rondneuzen oa op dit forum ...

          EDIT : had de opmerking van Black b@ndit nog niet gelezen, sorry hiervoor !

          Comment


          • #6
            Re: Canon EOS 5D fotoboeken

            Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
            Sorry, maar wat een belachelijke opmerking is dat nu toch weer, we weten allemaal wel dat jij de beste en de slimste bent 'JeffKE'

            Bij mijn weten is er geen boek over dit onderwerp, maar een goed boek over (digitale) fotografie zal je ook al flink verderhelpen denk ik. En wat rondneuzen oa op dit forum ...

            EDIT : had de opmerking van Black b@ndit nog niet gelezen, sorry hiervoor !

            Bedankt ....
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment

            Working...
            X