Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compacte camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • compacte camera

    Hallo iedereen,

    zit momenteel in de drukste periode van mijn leven (huis verbouwen, doctoraat afleggen,...) en heb dus weinig tijd om zelf op zoek te gaan. Vandaar mijn oproep aan jullie kenners: ik heb reeds de Canon Rebel, maar wil graag voor mijn vriendin (en natuurlijk voor mezelf) een klein toestel bijkopen. Het budget ligt rond de 250 euro.
    Kunnen jullie mij de laatste nieuwe top camera's in dat genre eens opsommen. Het is vrij dringend want zou het nog deze week willen kopen.

    Alvast bedankt

    Steven

  • #2
    Re: compacte camera

    Maak je keuze uit de IXUS reeks van Canon daar ga je zeker tevreden van zijn. Persoonlijk zou ik niet voor het hoogst aantal pixels gaan maar me beperken tot een 6 a 7 megapixel. Da ga je zeker hebben voor een 250 Euro.

    Bezoek de website van geheugenkaart.be is goede prijzen en zelf op stock leverbaar.

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: compacte camera

      Hallo,

      aan die ixus reeks heb ik ook reeds zitten denken. De ixus 75 ziet er mij een goed toestel uit. Iemand ervaring mee of met een andere ixus? Ik weet niet goed welke de meest recente is.

      Alvast bedankt

      Steven

      Comment


      • #4
        Re: compacte camera

        Naast mijn twee reflexbody's heb ik ook een IXUS 750 en ben daar zeer tevreden van . Nu is er weer ne nieuwe op de markt maar met 6 a 7 mega kan je echt wel voort hoor. Zeker voor een compactje .

        MVG, Jeff
        Last edited by Digipics357; 6 december 2007, 14:26.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: compacte camera

          Hallo,

          Tot een paar weken terug heb ik ook hard zitten twijfelen om de IXUS 75 te kopen. Uiteindelijk dan toch de knoop doorgehakt en de zelf iets goedkopere A570 IS gekocht. Tot heden ben ik zéér tevreden van de kwaliteit van de gemaakte plaatjes. Ok, 200% met akkoord dat dat hij er absoluut zo goed niet uiziet dan de IXUS-serie, maar ligt beter in de hand, betere bedieningsknoppen en de IS-functie is zeer praktisch.

          Mvg

          Comment


          • #6
            Re: compacte camera

            De Powershot A570 IS komt ook heel goed uit de test bij dpreview:


            Over the years Canon's A series of budget priced compact cameras has grown to a considerable line-up of now nine models, developing along the way from simple 'point and shoot' entry-level models into fully featured enthusiast models for the photographer wanting a decent level of photographic control at an affordable price. Back in February Canon announced another addition to the range in the shape of the Powershot A560 and A570 IS - twin replacements for the A540 (and the latest in a succession of models going back to the A75). The cameras are almost identical, with the A570 IS sporting optical image stabilization as an extra (the A570 IS is actually the lowest priced A series camera with this feature). So let's find out if the A570 IS is capable of continuing the success of its predecessors, starting, as ever, with the headline features.


            Een IXUS ziet er misschien wel beter uit, en is compacter, maar de beeldkwaliteit van de A570 IS is wel degelijk beter.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: compacte camera

              Bedankt iedereen,

              de knoop is doorgehakt en heb de ixus 75 besteld. Hij ziet er zo mooi uit en de kwaliteit zal ook wel dik in orde zijn.

              Steven

              Comment

              Working...
              X