Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A700 Field test Luminous Landscape

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony A700 Field test Luminous Landscape

    Ik heb niet kunnen vaststellen of het field testrapport van de Sony A700, dat Luminous Landscape onlangs publiceerde, al werd aangehaald in BD, het is zeer de moeite waard om deze zeer lovende praktijktest van een doorgaans zeer kritische site te lezen!
    Harry Briels

  • #2
    Re: Sony A700 Field test Luminous Landscape

    Bedankt Harry. Interessant stukje lectuur.

    Is die van jou trouwens al toegekomen ?
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #3
      Re: Sony A700 Field test Luminous Landscape

      Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
      Bedankt Harry. Interessant stukje lectuur.

      Is die van jou trouwens al toegekomen ?
      Ja ik heb inmiddels een A700 met een CZ 16-80 lens. Ben bezig de camera te leren kennen, wat na een D7D niet zo moeilijk is, m.u.v. het gebruik van DRO wat een grote kwaliteitsverbetering mogelijk maakt, die voor zover ik weet op geen enkele andere camera wordt geboden?
      Harry Briels

      Comment


      • #4
        Re: Sony A700 Field test Luminous Landscape

        Oorspronkelijk geplaatst door Muizen Bekijk bericht
        ...DRO wat een grote kwaliteitsverbetering mogelijk maakt, die voor zover ik weet op geen enkele andere camera wordt geboden?
        Een eerste versie daarvan zit ook al op de a100, maar bij de a700 is het resultaat blijkbaar nog beter.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Re: Sony A700 Field test Luminous Landscape

          Toch niet erg objectief om hem met een veel ouder toestel zoals de Canon 20D te vergelijken

          Comment


          • #6
            Re: Sony A700 Field test Luminous Landscape

            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Toch niet erg objectief om hem met een veel ouder toestel zoals de Canon 20D te vergelijken
            Dat is de reactie van meerdere mensen, maar de fotograaf zelf geeft dit als reactie:
            Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.

            Comment


            • #7
              Re: Sony A700 Field test Luminous Landscape

              Toch niet erg objectief om hem met een veel ouder toestel zoals de Canon 20D te vergelijken
              Dat hij hierbij een iets ouder toestel neemt doet niets aan de waarde af. Ik vind het artikel ook erg informatief, omdat de tester afgaat op zijn eigen ervaringen en hij is niet over een nacht ijs gegaan. Dat de A700 er goed uitkomt is ook niet zo'n verrassing als je ook andere testrapporten leest. Ieder komt min of meer tot dezelfde conclusies.
              test

              Comment


              • #8
                Re: Sony A700 Field test Luminous Landscape

                test conclusies zouden weinig verschillen als hij de 40d als referentie had gebruikt. De A700 leunt dichter tegen de d300 aan, maar ik denk dat het dro systeem beter is dan het nikon d-lighting systeem, en dat de ruisreductie bij de d300 iets agressiever is op hoge ISO met bijhorende detail verlies.
                En niet vergeten, sony heeft ook beeldstabilisatie

                Comment

                Working...
                X