Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1D mkiin -> streepjes in beeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1D mkiin -> streepjes in beeld



    dit is een voorbeeld fototje en je ziet dus links in de donkere partijen van die streepjes..

    ik heb dit eigenlijk altijd al gehad maar nu begin ik me toch af te vragen of dit geen defect is aan mijn camera
    Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

  • #2
    Re: 1D mkiin -> streepjes in beeld

    En heb je dit ook op lagere iso's ?

    Comment


    • #3
      Re: 1D mkiin -> streepjes in beeld

      Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
      En heb je dit ook op lagere iso's ?
      Lager als 100 iso?
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: 1D mkiin -> streepjes in beeld

        Vreemd, ik zou anders even een email met deze voorbeeld foto sturen naar rofarepair. Wellicht kennen zij het probleem.
        Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: 1D mkiin -> streepjes in beeld

          Mijn eerste versie van de MarkIIn had ook strepen.Deze waren vooral zichtbaar op hogere isowaardes (800+) en eerder horizontaal. De winkel heeft hem ter nazicht opgestuurd naar ETTBAS in Nederland.......maar daar heeft men helemaal niks gevonden. Ik heb echter voet bij stuk gehouden en geeist dat de body vervangen werd onder garantie......wat men uiteindelijk dan toch gedaan heeft.Mijn huidig exemplaar heeft totaal geen last van deze strepen. Bij Canon weet men heel goed van dit probleem bij sommige 1Dmark II n body's....op verschillende sites kom je er klachten van tegen.Een camera in die prijsklasse moet perfect zijn in mijn ogen......terug mee naar de winkel met een paar voorbeeldfoto's als hij nog onder garantie valt.
          Indien men geen u geen goeie oplossing voor u probleem wil geven.....eventjes vermelden dat je op verschillende fotografiefora actief bent......daar zijn ze erg gevoelig voor Succes!!
          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

          Comment


          • #6
            Re: 1D mkiin -> streepjes in beeld

            Oorspronkelijk geplaatst door Aestiva Bekijk bericht
            Vreemd, ik zou anders even een email met deze voorbeeld foto sturen naar rofarepair. Wellicht kennen zij het probleem.
            rofa repair kan geen 1D series servicen dus dat word zowiezo etb
            Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

            Comment

            Working...
            X