Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gelezen en goed bevonden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gelezen en goed bevonden

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar enkele goeie boeken over digitale fotografie. Heb zelf een 350D + 17-55/2.8 + 28-105/3.5-4.5 + 70-210/3.5-4.5 en daarmee dus duidelijk op zoek naar lectuur die me het onderste uit de kan leert halen. Heb bij FNAC en Standaard al vanalles vastgehad maar weet niet echt wat te nemen. Zijn er onder jullie de me raad kunnen geven?

    Djienbe

  • #2
    Re: gelezen en goed bevonden

    Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar enkele goeie boeken over digitale fotografie. Heb zelf een 350D + 17-55/2.8 + 28-105/3.5-4.5 + 70-210/3.5-4.5 en daarmee dus duidelijk op zoek naar lectuur die me het onderste uit de kan leert halen.
    Wat dacht je van het boek met de titel "350D + 17-55/2.8 + 28-105/3.5-4.5 + 70-210/3.5-4.5 for Dummies"?

    Wat ik wil zeggen is dat die trits aan lenzen ons niet verderhelpt om je advies te geven. Wat je beter had kunnen schrijven is op welk gebied je iets wilt leren. Landschappen? RAW? Portretten? Fotobewerking?

    Zonder die informatie zou ik zeggen: neem een boek over je camera als je moeite hebt de handleiding te begrijpen en neem een beginnersboek over (digitale) fotografie als je bijv. wilt weten waar je wanneer welke lens toepast.

    Comment


    • #3
      Re: gelezen en goed bevonden

      Ah goed, had ik niet door, sorry, maar dus: meeste aandacht gaat naar landschappen, close ups in de natuur, dieren en ik wil ook wel iets leren over fotobewerking.

      Djienbe

      Comment


      • #4
        Re: gelezen en goed bevonden

        Heb juist mijn eindejaarchecques gekregen en die gaan er integraal aan fotoboeken aan. Is er nu echt niemand die eens een zinnig antwoord wil geven op de vraag wat goed, beter en best is in die boeken?

        Djienbe

        Comment


        • #5
          Re: gelezen en goed bevonden

          Hallo,

          Heb hier nog het Boek van Easy Computing liggen over de 350D ( http://www.easycomputing.com/product.asp?ref=4087). Ondertussen heb ik zelf een 30 D en ben ik met dat boek niets meer. Dit is wel een algemeen boek maar toch krijg je ook vele tips over de verschillende aspecten (landschap, portret, macro,...)
          Laat maar weten of je geïnteresseerd bent. Ik doe het weg voor een kerstprijsje

          groetjes
          Joost

          Comment

          Working...
          X