Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

    Hallo

    Weet nu niet of ik dit bij gezocht moet plaatsen of hier bij objectieven. Maar ik vraag mij af waar ik aan de Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S light grey kan geraken? Vind die light grey objectieven iets hebben. Maar dit is de enige die ik nog betaalbaar vind. de VR is voor mij iets teveel.

    MAAR

    Waar kan ik die ergens kopen? Ik zie alleen maar de black versie.

    ps: nee ik ga nie overstappen naar canon voor die witte lenzen

    groeten Davy
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

  • #2
    Re: Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

    Ik vrees dat je deze enkel nog 2de hands kan vinden, nieuw zijn ze niet meer verkrijgbaar. Met wat geluk vindt je nog een goede 2de hands voor ong.1000 €. De kans op een grijze is denk ook ook kleiner dan bij een zwarte. Succes met je zoektocht.
    Eric Van Aerschot BD0730BE

    Comment


    • #3
      Re: Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

      Grijze zijn in Europa standaard nooit te verkrijgen geweest. Er zijn dus maar zeer weinig exemplaren in omloop.
      Persoonlijk vind ik ze trouwens net zo foeilelijk als de telezooms van Canon waar ik helaas met een 5D mee in mijn tas loop.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #4
        Re: Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

        damn.

        Ik heb wel eentje zien staan op ebay maar ben niet zo aan verzendingen van hong kong. Je weet nooit of je het krijgt maar je bent wel zeker dat je je geld kwijt bent.
        nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

        Comment


        • #5
          Re: Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

          Probeer de Quality Camera Shop in Rotterdam eens, hij heeft zo nu en dan wel eens van dit soort lenzen

          Comment


          • #6
            Re: Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

            Zaterdag op de cyclocross was er een fotograaf die problemen had met zo'n grijze 80-200, de AF werkte niet meer.
            Maar gezien de staat van die lens was ze al wel héél erg veel gebruikt, en dan zal het wel normaal zijn dat ze na een tijd dienst weigert. De scherpstelring draaide ook heel zwaar.

            Maar waarom wil je nu net zo'n lichtgrijze lens, ik lees geregeld dat heel wat Canon-gebruikers veel liever zwarte lenzen zouden hebben, omdat die minder opvallen...
            Volgens mij valt een grote zwarte lens evengoed op als een witte, sommige mensen vinden de EF-S 17-55 f2,8 IS ook al heel groot, en dat komt vooral door de vrij grote diameter van het voorste lenselement (77mm). Het is dus niet altijd de lengte die opvalt, de diameter speelt ook een rol.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

              @ black b@ndit:

              ik heb ook een 77mm front op mijn tokina 28-70 f2.8, voor vele ook een groot en lomp objectief maar ik heb liever deze in mijn handen dan mijn vorige tamron 18-200. Je voelt tenminste iets.

              En waarom een light grey: vind die iets hebben, net zoals een sunset orange op een wagen.

              En de canon gebruikers willen zwarte en ik als nikon gebruiker wil dan weer een wit/grijze. Maar zal zéér moeilijk worden ofwel zal ik veel geluk moeten hebben.

              groeten Davy
              nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

              Comment


              • #8
                Re: Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

                japancamera .nl 70-200f2.8 1749 euro

                Comment


                • #9
                  Re: Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

                  @ carosje:

                  bedankt om mee te helpen zoeken maar die Vr kost toch iets teveel naar mijn budget. wil niet meer dan 1000 euro geven voor een objectief.
                  nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

                  Comment


                  • #11
                    Re: Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

                    bedankt maar zou dit te vertrouwen zijn?

                    ik ben nogal bang voor aankoop op ebay

                    Ik laat het jullie nog wel weten.

                    groeten davy
                    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

                    Comment


                    • #12
                      Re: Nikkor 80-200mm F2,8 ED AF-S Light grey

                      Ik heb al verschillende zaken via ebay gekocht, en tot hiertoe heb ik nog geen reden tot klagen gehad. Je moet wel altijd naar de feedback van de verkoper kijken, en desnoods een beetje googlen om meer informatie los te krijgen (deze is op het eerste zicht te doen, maar ik heb nog niet verder aan het zoeken geweest ; dus vertrouw mij er zeker niet op).
                      En natuurlijk heb je ook niet de lenzen kunnen testen, maar als je bij b&h lenzen bestelt (wat als een betrouwbare firma wordt aanzien) kan je dat ook niet op voorhand natuurlijk.
                      Ik ben een beetje aan het uitkijken geweest naar een 70-200VR in Engeland, voor ongeveer 1350 euro (+ verzendingskosten), maar na wat zoeken op het net weet ik nog altijd niet of ze komt uit Engeland of uit Amerika, wat wel een groot verschil geeft in importtaksen, alhoewel ik niet echt twijfel aan de betrouwbaarheid van de verkoper (op gebied van levering). Wat ik wil zeggen is dat met een beetje zoekwerk al veel te weten komt over de verkoper.

                      Comment

                      Working...
                      X