Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

    gaat u al om 6 uur 's ochtends op pad ,of juist 's nachts om bv de verlaten stad te fotograferen ? of.... gaat u op normale tijden naar buiten ?

    vertel het ons,of geef advies.




    zelf ga ik elke ochtend al om 5 uur op pad,weer of geen weer...en kom terug met de meets fantastische foto's...in m'n dromen dan he...............
    ...zonder camera maak je de beste foto's...

  • #2
    Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

    om 5uur laat ik een scheet en draai mij dan nog eens in mijn bed
    en om 6.00u weer het zelfde ...alleen draai ik mij dan naar de andere kant

    Comment


    • #3
      Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

      Door het vele modellenwerk die ik tegenwoordig doe komt het er enkel nog van om landschap te fotograferen op reis. Meestal sta ik dan op om 05.00 - 06.00 ( te zien welk land en wanneer de zon op komt ).
      om de eenvoudige reden dat je dan het beste licht hebt...
      Tegenomdat de toeristen opstaan is mijn dag al goed gemaakt. En meestal ga ik dan ons Marije wakker maken in de hotelkamer om te gaan eten...
      Dus op reis fotografeer ik altijd tussen 05.00 a 08.30... Dan gaat mijn toestel de rugzak in tot tegen de avond of het moet zijn dat er iets speciaals is...
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

        Zo lui als een varken hier. Heb een hekel aan vroeg opstaan.

        Begin pas om 11.00 te shooten in de studio. Dit ook omdat de modellen vaak 1-2 uur moeten aanreizen. En ga dan door tot 17.00-18.00

        In de vakantie wil ik nog wel eens om 6-7.00 een foto trekken maar liever in de avondschemering.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

          Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
          gaat u al om 6 uur 's ochtends op pad ,of juist 's nachts om bv de verlaten stad te fotograferen ? of.... gaat u op normale tijden naar buiten ?
          's Nachts wel, maar dan ga ik 's nachts foto's maken en ga ik 's morgen slapen

          Comment


          • #6
            Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

            Hey juppekes

            Mijn meeste fotokes zijn gemaakt over de middag na eten of 's avonds na een harde dag werken

            De zondag als het mooi weer is verspreid over de ganse dag

            Vorige maand met de leoniden ( vallende sterren ) ben ik 's nachts tot 1u buiten gebleven en 's morgens om 4u terug opgestaan om voort te proberen, om dan nog geen enkele te kunnen klikken

            En dan moest ik nog de ganse dag werken
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

              Als wij in Zuid-Frankrijk verblijven, ga ik steevast s'morgens naar de warme bakker; die is gewoonlijk rond 7 a 7:30 u open.
              Gewoonlijk heb ik er tegen dan al een stevige wandeling met mijn honden opzitten, en is mijn cam en statief al netjes opgeborgen.
              Het mooie ontendlicht is dan ook al voorbij...
              Daarna komt het (lekker) ontbijt eraan....heerlijk

              mvg,

              Roland

              Comment


              • #8
                Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

                Laatst ben ik om 7 u opgestaan, wachtend in de kou op een zonsopgang die niet opkwam

                Comment


                • #9
                  Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

                  Ik sta op wanneer dat nodig is om het goeie licht te hebben. Soms is dat al om 4u als ik nog een eindje moet rijden. Soms is dat om 6u. Hangt er vanaf wanneer de zon opkomt.
                  Tijdens de zomer hou ik dan ook meestal op wanneer de zon te schel wordt en dan 's avonds opnieuw.
                  Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

                    sta iedere morgen om 4.15 uur op, als het licht en wolken mooi zijn ga ik er op uit.
                    jammer genoeg al weer twee weken niet het geval.
                    dan weer mooie luchten en geen goed licht of juist andersom.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

                      Ik moet sowieso elke dag om 6u het bed uit, om op tijd op het werk te geraken.
                      Af en toe iets vroeger, om een foto te maken, is dan zo erg niet

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

                        Ik zou best wel eens om 6u 's morgens prachtige landschapfotos willen maken, maar die 6u, pff, da's zo onmenselijk vroeg he .
                        David Leemans
                        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

                          Bij mij thuis is het om 06.00 nog stikkedonker.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                            Bij mij thuis is het om 06.00 nog stikkedonker.
                            En hier begint het pas te schemeren rond kwart voor acht hoor...
                            Zie ook de efemeriden.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hoe vroeg gaat u op pad om buiten te fotograferen ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              sta iedere morgen om 4.15 uur op, als het licht en wolken mooi zijn ga ik er op uit.
                              jammer genoeg al weer twee weken niet het geval.
                              dan weer mooie luchten en geen goed licht of juist andersom.
                              grt,bouk.
                              Respect, Bouk ! Lijkt mij meer een uur om gaan te slapen, maar ieder z'n ding.

                              peter
                              www.peterlaurent.be

                              Comment

                              Working...
                              X