Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een geweldig dik proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een geweldig dik proficiat!

    Gisteravond nog op de terugweg van 't werk mijn exemplaar van het BoF afgehaald, en het eenmaal thuis bij een lekker wijntje 'gedegusteerd'.

    Mannen, mannen, wat een schitterend cadeau!

    Smaakvol vormgegeven, prachtig gedrukt, perfect ingebonden: gewoon een prima product waarbij de foto's zelf zonder meer op de eerste plaats komen.

    Aan de leden van de BoF werkgroep die hier hun handen en tanden hebben ingezet, en uiteraard ook aan de vele 'genomineerden' die deze collectie mogelijk maakten: jullie kunnen terecht trots zijn op het eindresultaat!

    Aan wie er nog geen besteld zou hebben: meteen doen, missen zou doodzonde zijn...

    René
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

  • #2
    Re: Een geweldig dik proficiat!

    Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
    Gisteravond nog op de terugweg van 't werk mijn exemplaar van het BoF afgehaald, en het eenmaal thuis bij een lekker wijntje 'gedegusteerd'.

    Mannen, mannen, wat een schitterend cadeau!

    Smaakvol vormgegeven, prachtig gedrukt, perfect ingebonden: gewoon een prima product waarbij de foto's zelf zonder meer op de eerste plaats komen.

    Aan de leden van de BoF werkgroep die hier hun handen en tanden hebben ingezet, en uiteraard ook aan de vele 'genomineerden' die deze collectie mogelijk maakten: jullie kunnen terecht trots zijn op het eindresultaat!
    René
    Merci, merci....
    Het is inderdaad een uitzonderlijk mooi boek geworden.


    Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
    Aan wie er nog geen besteld zou hebben: meteen doen, missen zou doodzonde zijn...

    René
    't Ja. Ze vliegen hier in Brugge de deur uit......


    Groetjes
    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Een geweldig dik proficiat!

      uhhh... waar zijn die van mij ? ... Ik neem aan dat die worden opgestuurd?
      Kan niet wachtuh.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment

      Working...
      X