Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uw mooiste foto's deleten ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uw mooiste foto's deleten ...

    Het heeft u veel tijd en energie gekost om die mooie serie te maken waar iedereen,maar in het bijzonder uzelf,zeer content mee bent.Geregeld bekijkt u de foto's weer eens terug,ze geven u immers een bijzonder tevreden gevoel.

    Heeft u wel eens zo'n serie expres gewist of weggegooid ? Of is dat iets wat u nóóóit zou doen?
    ...zonder camera maak je de beste foto's...

  • #2
    Re: Uw mooiste foto's deleten ...

    Lijkt me vrij belachelijk je mooiste foto's te deleten. Ik doe dit eerder met al de andere
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

    Comment


    • #3
      Re: Uw mooiste foto's deleten ...

      Mijn reisfoto's bekijk ik regelmatig, heeft altijd een goed gevoel om terug te denken aan de leuke momenten die we op reis beleefd hebben. Ik backup m'n foto's ook regelmatig. Is zowat m'n grootste schrik, al m'n foto's kwijt spelen. Ik heb een kleine "brandbestendige kluis" staan waar ik 2 USB harddisks in bewaar met al m'n kostbare data.

      Comment


      • #4
        Re: Uw mooiste foto's deleten ...

        Met regelmaat wis ik mn beste foto's.De klus is geklaard,tijd voor een nieuwe uitdaging.Soms krijg ik spijt,maar juist dit gevoel geeft mij extra stimulans om er weer vól tegenaan te gaan.Soms moet je foto's durven loslaten om weer een stap vooruit te maken..zo zie ik het.
        ...zonder camera maak je de beste foto's...

        Comment


        • #5
          Re: Uw mooiste foto's deleten ...

          vind het met de tegenwoordige opslagmogelijkheden niet nodig iets weg te doen/gooien.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Uw mooiste foto's deleten ...

            Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
            Met regelmaat wis ik mn beste foto's.De klus is geklaard,tijd voor een nieuwe uitdaging.Soms krijg ik spijt,maar juist dit gevoel geeft mij extra stimulans om er weer vól tegenaan te gaan.Soms moet je foto's durven loslaten om weer een stap vooruit te maken..zo zie ik het.
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: Uw mooiste foto's deleten ...

              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
              Voor veel fotografen is dit de normaalste zaak van de wereld,klus klaar niet meer terugkijken... en weer doorgaan met iets nieuws.
              ...zonder camera maak je de beste foto's...

              Comment


              • #8
                Re: Uw mooiste foto's deleten ...

                Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
                Met regelmaat wis ik mn beste foto's.De klus is geklaard,tijd voor een nieuwe uitdaging.Soms krijg ik spijt,maar juist dit gevoel geeft mij extra stimulans om er weer vól tegenaan te gaan.Soms moet je foto's durven loslaten om weer een stap vooruit te maken..zo zie ik het.
                Kan je dan niet beter foto's trekken zonder geheugenkaartje in je toestel.
                Spaart je heel wat werk

                Comment


                • #9
                  Re: Uw mooiste foto's deleten ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
                  Voor veel fotografen is dit de normaalste zaak van de wereld,klus klaar niet meer terugkijken... en weer doorgaan met iets nieuws.
                  Doorgaan met iets nieuws hoeft niet te betekenen dat je je oude foto's moet verwijderen natuurlijk. Ik begrijp je wel als je zegt dat je niet vol tevredenheid bij een reeks gemaakte foto's wil blijven hangen. Maar dan bewaar ik die ergens in een hoekje van mijn schijf. Als ik die dan enkele jaren later weer vind, dan is dat altijd wel een leuke ervaring.

                  Ik denk dat de meeste—en zeker de professionele—fotografen een heel goed archief hebben. Waar gaan ze anders later hun retrospectieve mee vullen?
                  Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uw mooiste foto's deleten ...

                    veel goeie heb ik niet , wel veel die min of meer zijn, en nog veel meer slechte maar die zijn gedeleted....
                    pas schijf van 500GB gekocht voor 100euro, kan ik heel wat op kwijt, goed en slecht
                    ps: foto's nemen zonder geheugenkaart is dat niet beetje zelfde als vissen in een badkuip zonder vis?
                    Sony RX10 Mark IV
                    nog een fijne dag verder!
                    Guido

                    Comment


                    • #11
                      Re: Uw mooiste foto's deleten ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                      ps: foto's nemen zonder geheugenkaart is dat niet beetje zelfde als vissen in een badkuip zonder vis?
                      Ik wou maar zeggen dat ik je beste foto's weggooien om zo opnieuw te beginnen even zinvol vind als foto's trekken zonder kaartje . Ik zou ze eerder diep opbergen om ze zo te vergeten maar later nog eens terug te vinden.
                      En wat de vissen betreft, vind ik het eigenlijk meer zoals vissen en onmiddellijk de vis terugzetten in de vijver . Je doet het voor de sport, voor de handeling, om beter te worden maar niet voor het resultaat.
                      Last edited by Dippie; 30 november 2007, 13:36.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Uw mooiste foto's deleten ...

                        Ik bewaar soms zelfs "slechte" foto's - zo kan ik zien of mijn techniek verbetert na verloop van tijd...

                        Comment

                        Working...
                        X