Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Camera Olympus,Nikon of Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Camera Olympus,Nikon of Canon

    Ik ben op zoek naar een nieuwe spiegelreflex camera om luchtfoto's mee te maken vanuit een vliegtuigje(+-300meter hoogte).
    ik heb momenteel een digitale camera van olympus die hier net iets te plat voor is :-) (700µ).
    Ik heb dus XD kaarten van deze camera en nog SD kaarten van een andere Camera.
    ik heb gezien dat Nikon SD kaarten gerbuikt en olympus altijd XD,dus bij deze camera's zou ik geen nieuwe geheugenkaarten moeten kopen.maar mischien is Canon deze meerprijs wel waard.weet iemand welke camera het beste zou zijn en welke lenzen?maximumprijs voor camera + lens zou wel niet veel hoger dan 1000€ mogen liggen.
    alvast bedankt voor de hulp.

  • #2
    Re: Nieuwe Camera Olympus,Nikon of Canon

    Hallo, ik ben aan het twijfelen bij de 3 dezelfde merken die jij hier opnoemt en zit rond hetzelfde budget (liefst niet al te veel over de 1000 euro =body+lens).
    Wel zit ik niet in de lucht, maar zou het eerder voor architectuur zijn en natuurbeelden etc...

    vind volgende belangrijk: beeldstabilisator (en als het enigszins mogelijk is "live view")
    PS: vrees dat ik ofwel men budget moet verhogen of met minder tevreden zijn...

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Camera Olympus,Nikon of Canon

      Naar de prijs van geheugenkaartjes moet je eigenlijk niet meer kijken, als je een nieuwe camera koopt zal je waarschijnlijk toch snel een groter kaartje willen, en die zijn niet meer erg duur.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment

      Working...
      X