Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw monitor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw monitor

    Help !

    Mijn oude monitor ( packerd bell dus alles is beter ) wiebelt en beweegt van buiten naar binnen waardoor ik een stevige koppijn heb.
    Na de hele dag via internet te zoeken twijfel ik tussen aanschaf van de IIyamam B 2403 WS of de Samsung Syncmaster 245 B

    Al het technisch gedoe zegt me niet zoveel dus vraag ik of iemand met 1 of beide schermen ervaring heeft ? Ik gebruik het puur voor beeldbewerking en fotografie, maar scherm staat wel 16 uur per dag aan.

    Wie kan me helpen beslissen ? Of als er iemand is met een hele goede tip in dezelfde prijsklaase ( € 350 ) houd ik me ook aanbevolen !
    Alvast hartelijk dank allemaal !

    Arja

  • #2
    Re: Nieuw monitor

    Dell provides technology solutions, services & support. Buy Laptops, Touch Screen PCs, Desktops, Servers, Storage, Monitors, Gaming & Accessories


    ik kijk ganse dagen naar een dell beeldscherm en ben er super tevreden van

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw monitor

      Ik ben ook tevreden van m'n Philips 190B, geen idee wat de reviews zijn op vlak van beeldbewerking, maar ik kijk ernaar van 9u 's tot 23h zonder problemen
      Mijn foto's en fractals
      Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw monitor

        Ik heb van mijn baas ook net een nieuw scherm gekregen: dell 2007FP. Het is een duidelijke verbetering tov mijn vorig scherm. Mijn ogen wisten niet wat ze zagen. Nu vroeg ik mij wel af wat best als contrastverhouding genomen wordt wanneer men een scherm kiest voor fotobewerking en waar voor de rest nog op moet gelet worden wanneer men een scherm wenst te gebruiken voor fotobewerkingen. Welk scherm geeft best de kleuren zo waarheidsgetrouw mogelijk weer? op het forum heb ik ook iets gelezen ivm banding. Wat wordt hiermee juist bedoeld?

        merci,
        Véronique

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw monitor

          Google > Banding > 1e resultaat....

          Greetz rich
          D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

          Comment

          Working...
          X