Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 70-300mm f 4-5,6 1:2 LD DI Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 70-300mm f 4-5,6 1:2 LD DI Canon

    Hallo allemaal,

    ik ben hier net nieuw op het forum en heb toch al een vraagje.

    Omdat fotografie mij toch wel interesseert, ben ik van plan om de canon eos 400D + 18-55mm kit te kopen. Daarbij zou ik dan ook nog de volgende lens willen aanschaffen http://www.fotokonijnenberg.be/produ...d_product=9460

    Nu was mijn vraag of dit een goede lens is? Ik wil het fototoestel vooral gebruiken voor dagelijkse dingen maar ook voor sport, en dan vooral autosport.

    Graag jullie info en mening over deze lens.

    dbv, Dennis.

  • #2
    Re: Tamron 70-300mm f 4-5,6 1:2 LD DI Canon

    Ik heb geen ervaring met de Tamron variant maar met die van Sigma des te meer.
    Het betreft de Sigma APO 70-300mm F4-5.6 DG MACRO.

    Deze is wel duurder maar de reacties alsmede mijn bevindingen zijn super met deze lens in deze prijsklasse.

    Verwacht geen wonderen aangezien dit een budget lens is maar eenmaal gewend aan deze lens en zijn beperkingen zul je hier schitterende platen mee schieten.
    De beperkingen zijn niet anders dan bij de Tamron variant overgens.

    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

    Comment


    • #3
      Re: Tamron 70-300mm f 4-5,6 1:2 LD DI Canon

      zeker al bedankt voor de info.

      Maar voor dagelijks gebruik en autosport, kan ik deze lens gebruiken? Als beginner dan of niet? Want ik zoek eigelijk een goede lens om te starten die niet teveel geld kost, want ik heb maar een 'studentenloontje'

      grtz

      Comment


      • #4
        Re: Tamron 70-300mm f 4-5,6 1:2 LD DI Canon