Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er ook al ooit een SD voor model-fotografie geweest hier?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is er ook al ooit een SD voor model-fotografie geweest hier?

    Ik zou graag eens deelnemen aan een SD voor model-fotografie. Ik ben een beginnend amateur fotograaf zonder studio, en met beperkte studio ervaring (enkel van op school). Vandaar is het voor mij ook niet evident om een model te zoeken en een studio te huren.

    Maar met een groepje van mensen lijkt me dit makkelijker te organiseren.

    Bedankt voor jullie reacties.

    Groeten Davy

  • #2
    Re: Is er ook al ooit een SD voor model-fotografie geweest hier?

    Een SD model-fotografie; ja zeker dat is hier al verscheidene keren geweest.
    Maar of de modellen dan de foto's krijgen achteraf da's een ander paar mouwen.
    Digitale groeten
    K.J.W.

    Comment


    • #3
      Re: Is er ook al ooit een SD voor model-fotografie geweest hier?

      Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
      Een SD model-fotografie; ja zeker dat is hier al verscheidene keren geweest.
      Maar of de modellen dan de foto's krijgen achteraf da's een ander paar mouwen.
      DIt hangt af van de goedwillendheid van de meedoende fotografen en ligt niet in de verantwoordelijkheid van de organisator.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Is er ook al ooit een SD voor model-fotografie geweest hier?

        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
        DIt hangt af van de goedwillendheid van de meedoende fotografen en ligt niet in de verantwoordelijkheid van de organisator.
        Weten jullie wie hier op het forum een model-fotografie shoot heeft georganiseerd? Dan kunnen we het hem/haar altijd nog eens vragen om te organiseren.

        Groeten
        Davy

        Comment


        • #5