Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling originele Canon accu BP-511A

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessepeiling originele Canon accu BP-511A

    Hallo,

    Zijn er mensen geïnteresseerd om 1 of 2 volledig nieuwe, originele Canon BP-511A accu's te kopen? Ik heb pas een 40D gekocht en daar zat uiteraard een accu bij. Maar omdat ik 2 accu's wil, wil ik liever 2 merkloze accu's kopen ipv nog een Canon bij te kopen.

    Ik ben ook nog van plan binnenkort een 400D te kopen, en daar zal ook een accu bij zitten, die ik wil verkopen om 2 merkloze te kopen.

    Is er interesse? Voor welk bedrag?

    Groetjes, Evi.
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

  • #2
    Re: Interessepeiling originele Canon accu BP-511A

    pm onderweg

    Comment


    • #3
      Re: Interessepeiling originele Canon accu BP-511A

      Een originele Canon weg doen om een merkloze te kopen?
      Waar is dat goed voor?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Interessepeiling originele Canon accu BP-511A

        Ik snap het toch ook niet zo goed. Met die 40D en 400D heb je toch 2 batterijen ?
        In plaats van ze te verkopen kan je er beter dan nog een paar extra merkloze bijkopen.
        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

        Bezoek mijn foto's online

        Comment


        • #5
          Re: Interessepeiling originele Canon accu BP-511A

          Ik heb zowel officiële als merkloze. Beiden werken ze evengoed en gaan ze evenlang mee. Maar ik zou nu ook geen Canon batterijen verkopen om 3th party merk te kopen
          Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
          Meer op: www.xindi.be

          Comment


          • #6
            Re: Interessepeiling originele Canon accu BP-511A

            Canon accu's kosten meer dan 70 per stuk. Lenmar 25.

            Ik wil sowieso 2 accu's van hetzelfde merk samen in mijn grip steken. In principe zou ik dan dus 2 originele Canon's kunnen gebruiken. Maar die 400D gaat ook gebruikt worden door mijn vriend. Dus met 2 batterijen hebben we niet genoeg. Minimum 3, liefst 4.

            Dus ik dacht: als we onze Canon accu's verkopen, kunnen we voor die prijs 2x 2 Lenmar's kopen.

            Dusss: is er iemand geïnteresseerd in 2 originele Canon batterijen?
            www.focusfotografie.be
            www.facebook.com/eviwilmus

            Comment


            • #7
              Re: Interessepeiling originele Canon accu BP-511A

              Oorspronkelijk geplaatst door Evi Wilmus Bekijk bericht
              Canon accu's kosten meer dan 70 per stuk. Lenmar 25.

              Ik wil sowieso 2 accu's van hetzelfde merk samen in mijn grip steken. In principe zou ik dan dus 2 originele Canon's kunnen gebruiken. Maar die 400D gaat ook gebruikt worden door mijn vriend. Dus met 2 batterijen hebben we niet genoeg. Minimum 3, liefst 4.

              Dus ik dacht: als we onze Canon accu's verkopen, kunnen we voor die prijs 2x 2 Lenmar's kopen.

              Dusss: is er iemand geïnteresseerd in 2 originele Canon batterijen?
              Dat is iets raar , je wil verkopen maar je hebt ze nog niet

              Ik zou ze houden alleen al voor garantiegeval bij defect van je toestel.En de 400d heeft niet dezelfde batterij als de 40d

              Comment


              • #8
                Re: Interessepeiling originele Canon accu BP-511A

                Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                Dat is iets raar , je wil verkopen maar je hebt ze nog niet

                Ik zou ze houden alleen al voor garantiegeval bij defect van je toestel.En de 400d heeft niet dezelfde batterij als de 40d
                Nee, ik ben ze nog niet allebei aan het verkopen. Ik ben interesse aan het peilen.................... Waar slaat die eerste zin op? Ik ook "confused"

                Dat de 400 een andere accu heeft dan de 40 wist ik nu wel niet. Maar dan heb ik toch nog altijd 1 Canon die ik wil eventueel wil verkopen indien er interesse is, zodat ik er 2 Lenmars van kan kopen.
                Last edited by Evi Photo; 2 december 2007, 10:59.
                www.focusfotografie.be
                www.facebook.com/eviwilmus

                Comment


                • #9
                  Re: Interessepeiling originele Canon accu BP-511A

                  Je vergeet allen dat als je iets tweedehands verkoopt er steeds iets van de prijs af moet (+-25 à 30%) en dit te rekenen op de goedkoopste prijs dat je kan vinden. Dit omdat je ze nieuw met garantie koopt, ook al is die maar beperkt.
                  Je kan de BP-511A reeds vinden voor een 60€ ... daar 25% af en je zit aan 45€.
                  Ook als je toestel eens defect zou zijn ... iets met de voeding laat ons zeggen ... ze zullen vragen het toestel met de batterij binnen te brengen. Succes als je geen originele hebt.
                  Maar het is natuurlijk uw toestel en uw beslissing ... ieder zijn ding.
                  Last edited by VerSeg; 3 december 2007, 00:29.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment

                  Working...
                  X