Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avondonderwijs Fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Avondonderwijs Fotografie

    Sinds geruime tijd zoek ik naar een goede opleiding digitale fotografie in het avondonderwijs, zodat ik een studie kan combineren met mijn job.
    Ik heb gezien dat hier op het forum al serieus wat topics over bestaan, maar toch...ik vind niet het juiste antwoord.

    Ik zoek een opleiding die een a1 diploma (getuigschrift, volwaardig diploma) opbrengt na het afwerken van de opleiding, dit bestaat toch als ik mij niet vergis???
    Ik zoek dus geen verkorte opleidingen maar een basisopleiding gespreid over 3 jaar.

    Ik heb wel al veel zaken gelezen over de opleiding bij Sint Lukas Brussel, maar vind hier weinig info over(site, informatie,...??) Heeft er iemand ervaring met deze school?.

    Heeft er iemand goede alternatieven, ervaring of ben je bezig aan zo een opleiding. Laat je dit aub weten.

    Locatie: omgeving Brussel en omgeving Antwerpen

    Ik heb echt dringend nood aan (goede) informatie?

    Alvast Bedankt

  • #2
    Re: Avondonderwijs Fotografie

    Kijk eens naar deze link -opleidingen - fotografie, een opleiding in Antwerpen.
    De opdrachten zijn niet volledig digitaal, er wordt verondersteld ook het analoge onder de knie te krijgen. Maar het digitale komt even zeer aan bod.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • #3
      Re: Avondonderwijs Fotografie

      Je hebt ook de academie in brasschaat (www.academie-brasschaat.be) Daar kan je kiezen voor zowel analoog of digitaal. Je krijgt samen les (basis is hetzelfde), maar de praktijk is afzonderlijk. Ben daar zelf 2 jaar geweest.
      canon Eos 400D; canon efs 18-55 f3.5-5.6; Sigma dc18-200 f3.5-6.3
      mijn fotosite

      Comment


      • #4
        Re: Avondonderwijs Fotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
        Kijk eens naar deze link -opleidingen - fotografie, een opleiding in Antwerpen.
        De opdrachten zijn niet volledig digitaal, er wordt verondersteld ook het analoge onder de knie te krijgen. Maar het digitale komt even zeer aan bod.
        Dit ziet er wel goed uit
        Nog iemand informatie??

        Comment


        • #5
          Re: Avondonderwijs Fotografie

          Elishout vind je in Anderlecht.
          BD0910BE

          Comment


          • #6
            Re: Avondonderwijs Fotografie

            Iemand ervaring met één van onderstaande instellingen:
            - http://www.cvo.be/
            of
            - http://www.sna.be/

            Deze hebben op dit moment men voorkeur

            Comment


            • #7
              Re: Avondonderwijs Fotografie

              Oorspronkelijk geplaatst door bartje_blue Bekijk bericht
              Iemand ervaring met één van onderstaande instellingen:
              - http://www.cvo.be/
              of
              - http://www.sna.be/

              Deze hebben op dit moment men voorkeur
              Ja met sna, maar dat wist je al uit m'n vorige post.
              Toch wel tevreden over de opleiding.
              Vriendelijke groeten,Raf

              www.rafvandenbogaert.be

              Comment


              • #8
                Re: Avondonderwijs Fotografie

                weet er iemand een avondschool waar ze fotografie geven, in omgeving gent ?
                Wordt nu ook fan van TinkiePix op Facebook!
                Olympus E-520 - 14-42mm f5-5.6 - 70-300mm f4-5.6

                Comment


                • #9
                  Re: Avondonderwijs Fotografie

                  Oorspronkelijk geplaatst door TinkiePix Bekijk bericht
                  weet er iemand een avondschool waar ze fotografie geven, in omgeving gent ?
                  Ik ga momenteel bij het cvo waas en durme in Lokeren.

                  Niet echt op wandelafstand van gent, maar een afritje of 3 richtin antwerpen en je bent er ;-)
                  Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Avondonderwijs Fotografie

                    hallo kan iemand me zeggen of de basiscursus bij het CVO antwerpen digitale fotografie goed is en of de themas goed en duidelijk uitgelegd worden .
                    Wat ik doe met de nieuwe camera is onder andere landschap en safari en bv western wedstrijden (paard) maar protret vind ik ook wel leuk
                    grtjes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Avondonderwijs Fotografie

                      Oorspronkelijk geplaatst door frank62 Bekijk bericht
                      hallo kan iemand me zeggen of de basiscursus bij het CVO antwerpen digitale fotografie goed is en of de themas goed en duidelijk uitgelegd worden .
                      Wat ik doe met de nieuwe camera is onder andere landschap en safari en bv western wedstrijden (paard) maar protret vind ik ook wel leuk
                      grtjes
                      Ik heb net module 1 digitale fotografie intens bij het cvo in waterschei afgerond. Er zijn 3 modules.
                      Module 1 is echt de basis, toestel, instellingen, belichtingsdriehoek enz...allemaal nog in jpg. Toch vond ik het heel interessant en dingen bijgeleerd.
                      Vanaf module 2 wordt het interessanter met raw en opdrachtjes enz...
                      Of antwerpen en waterschei hetzelfde schema aanhouden weet ik niet.
                      Groetjes,
                      Dominic

                      Comment


                      • #12
                        Re: Avondonderwijs Fotografie

                        Oorspronkelijk geplaatst door TinkiePix Bekijk bericht
                        weet er iemand een avondschool waar ze fotografie geven, in omgeving gent ?
                        Syntra.
                        Nikon D7100 / 16-80mm f2.8-4 / 35mm f1.8 / Tamron SP 70-300mm VC / Sigma 50mm 1.4 EX
                        Canon G7X Mark II

                        Comment


                        • #13
                          Re: Avondonderwijs Fotografie

                          Dit draadje is bijna 9 jaar oud
                          Beter een nieuw draadje starten want nu lezen de mensen altijd de eerste post en dat lijkt me een iets andere vraag dan die van u.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Avondonderwijs Fotografie

                            Oorspronkelijk geplaatst door frank62 Bekijk bericht
                            hallo kan iemand me zeggen of de basiscursus bij het CVO antwerpen digitale fotografie goed is en of de themas goed en duidelijk uitgelegd worden .
                            Wat ik doe met de nieuwe camera is onder andere landschap en safari en bv western wedstrijden (paard) maar protret vind ik ook wel leuk
                            grtjes
                            Dat hangt van lesgever tot lesgever af. De ene kan goed zijn en de andere bar slecht heb ik meegemaakt in het CVO van Mol.
                            Er zijn nergens duidelijke richtlijnen hoe er les moet worden gegeven veronderstel ik.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment

                            Working...
                            X