Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 70-200mm 4L zonder IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 70-200mm 4L zonder IS

    Mijn vraag: Kun je -weliswaar onder goede lichtomstandigheden- nog scherpe foto's maken met deze lens uit de losse hand?
    Last edited by ManontheSide; 24 november 2007, 14:07. Reden: tikfout
    Canon 40d, Canon 50mm 1.8, Canon 70-200mm 4L, Sigma 17-70mm 2.8

  • #2
    Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

    een antwoord op je vraag heb ik niet...
    Maar ben zelf ook wel benieuwd naar de antwoorden....
    *www.InPuT79.be*
    Canon eos 60D// Tokina 12-24mm f4, Canon EF 17-40mm f4L, Canon 50mm f1.8 mkI, Canon EF 70-200mm f2.8 L USM, Canon 85mm f1.8

    Comment


    • #3
      Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

      Natuurijk!!
      Heb de indruk dat sinds de IS versie op de markt is men de kwaliteit van deze lens serieus onderschat!

      JVG
      Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

      Comment


      • #4
        Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

        Yup, zelfs haarscherpe foto's.

        H.
        www.rallyandraces.com

        Comment


        • #5
          Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

          Zelfs onder minder goede lichtomstandigheden kan je scherpe foto's maken...ISO verhogen, uwe 580EX aanleggen,...Wat een vraag man
          Monkey business
          [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

          Comment


          • #6
            Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

            Nice!
            Canon 40d, Canon 50mm 1.8, Canon 70-200mm 4L, Sigma 17-70mm 2.8

            Comment


            • #7
              Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

              Kwaliteit prijs echt een topper, 2e hands vlot te vinden! (ongveer 450)!
              Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

              Comment


              • #8
                Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

                Oorspronkelijk geplaatst door janvangent Bekijk bericht
                Kwaliteit prijs echt een topper, 2e hands vlot te vinden! (ongveer 450)!
                Zelfs 475 nieuw nu (met cashback)!
                Monkey business
                [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

                  Kopen die hap !
                  Als j'em hebt wil j'em nooit meer kwijt !
                  It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

                    Heb ook het gevoel dat door de komst van de IS versie van de F4 de "normale" wat onderschat is. Spijtige zaak, want voor 500 EUR heb je een nieuw exemplaar en haal je echt wel zéér goed tot uitstekend materiaal in huis hoor... Komt er nog bij dat L-lenzen hun waarde vrij goed behouden dus moest je ze van de hand willen doen zal je er niet zo gek veel op moeten laten liggen...!
                    Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

                      Ik niet.

                      Ik ben niet stabiel en bij sluitertijd 1/250 of er onder moet ik mijn statief gebruiken. Voor mij zou de IS versie dus echt ideaal zijn...
                      Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

                        Ik heb deze met IS, en als ik IS uitzet, dan valt het soms wat tegen. Maar dat kan mijn schuld zijn natuurlijk

                        zorg ervoor dat je sluitertijd voldoende kort is, en zorg voor een vaste hand (of statief).

                        zie deze voor fotos met IS

                        http://forum.belgiumdigital.com/show...90#post1649290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

                          ALs je budget het toelaat neem dan zeker de IS versie. Je zal absoluut een keer meemaken dat het handig is dat je IS hebt.
                          Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

                            Oorspronkelijk geplaatst door ManontheSide Bekijk bericht
                            Mijn vraag: Kun je -weliswaar onder goede lichtomstandigheden- nog scherpe foto's maken met deze lens uit de losse hand?
                            Natuurlijk kan dat, een ietwat vaste hand helpt natuurlijk wel .
                            't Is echt een vreselijk goeie lens.
                            Vb: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=181516
                            David Leemans
                            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon 70-200mm 4L zonder IS

                              Oorspronkelijk geplaatst door ManontheSide Bekijk bericht
                              Mijn vraag: Kun je -weliswaar onder goede lichtomstandigheden- nog scherpe foto's maken met deze lens uit de losse hand?
                              t'is bijna of er voor er "IS" bestond geen scherpe foto's gemaakt werden

                              volgens mij is dit een stomme vraag

                              Comment

                              Working...
                              X