Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online bestellen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Online bestellen.

    Hallo,

    Via de site van fotokonijnenberg kan je lenzen en dergelijke bestellen.
    Heeft er iemand hier ervaring mee? Is het betrouwbaar? Is het aan te raden? Een lens is niet goedkoop.
    En hoelang duurt het ongeveer dat uw bestelling aankomt?


    Mvg
    Wim
    Canon EOS 350D met 18-55mm // ef 28-200mm f/3.5-5.6 USM // ef 100mm f/2.8 Macro USM // ef 70-200mm f4L IS USM // Speedlite 430EX // 17-55mm f2.8 IS

  • #2
    Re: Online bestellen.

    Ik heb prima ervaring met online bestellen. Heb zelfs een keer per ongeluk een Tokina lens (Canon versie) thuis gekregen omdat ik bij het bestellen niet op goed had gekeken ....... ik moest dus Nikon versie hebben
    Zonder probleem omgeruild!

    Verder vaker online besteld en altijd in goede orde ontvangen, meestal binnen enkele dagen in huis. Kun je gerust zaken mee doen is mijn ervaring.

    Ed
    ---------------- Ik doe niet meer mee

    Comment


    • #3
      Re: Online bestellen.

      Hier ook al twee lenzen en een flitser bij hun besteld, steeds enkele dagen na betaling ontvangen.
      Ze zijn zeker en vast betrouwbaar.
      Canon 7D + 400D - Canon EF-S 10-22mm F 3.5-4.5 USM - Tamron 28-75mm f 2,8 XR DI - Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM - Sigma 105mmf/2.8 Macro - Sigma 30mm f1.4 EX DC HSM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon Speedlite 430EX

      Comment


      • #4
        Re: Online bestellen.

        Bedankt voor jullie reactie.
        Ik heb me de "Canon Speedlite 430ex" besteld.

        Mvg
        Wim
        Canon EOS 350D met 18-55mm // ef 28-200mm f/3.5-5.6 USM // ef 100mm f/2.8 Macro USM // ef 70-200mm f4L IS USM // Speedlite 430EX // 17-55mm f2.8 IS

        Comment


        • #5
          Re: Online bestellen.

          2 jaar geleden een 90-300 besteld om 10.30 u. donderdag morgen. Om 11.30 u. de dag erachter stond DHL met de netjes verpakte lens aan m'n deur.

          Ze zijn goedkoop, betrouwbaar en de service voor mij persoonlijk een 7,5-8/10 (al enkele "late" mails gehad)!
          Canon EOS 50D | Canon EF 70-200 F4 L USM | Canon EF 400 F5.6 L USM | Canon EF 16-35 F2.8 L USM II | Canon EF 85 F1.8 USM | Canon EF 50 F1.4 USM | Canon Speedlite 430EX | LowePro Computrekker Plus AW

          Comment


          • #6
            Re: Online bestellen.

            Konijnenberg doet enkel leveringen vanuit nederland.
            Vraag is of de garantie dan 24 of 12 maanden is.
            Deed een bestelling in Turnhout maar moest die herhalen in nederland.
            Op mijn vraag om me te verwittigen wanneer de verzending plaats zou vinden, is dit om de een of andere reden niet gebeurt.
            Vermits naar spanje moest verstuurd worden, heeft het vertraging opgelopen.
            Eind goed, al goed.
            Bij een volgende bestelling geef ik hen terug mijn vertrouwen.

            Comment

            Working...
            X