Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photoshopper gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • photoshopper gevraagd

    Kent er hier iemand iets van photoshoppen en zou die graag wat oefenen op mijn foto's. Ik zou graag eens zien hoe jullie dit juist doen en of de resulltaten inderdaad verbluffend zijn.

    Iemand interesse ??

    stuur maar een mailtje en tot binnenkort

  • #2
    Re: photoshopper gevraagd

    pff cursus photoshop beslaat 3 jaar avond school van telkens wekelijks 3 uur.... je kunt in elke boekhandel vrij goedkope handige photoshop boekjes vinden tot gedetailleerde of kijk eens op het net naar tutorials want hier wat uitleg geven is onbegonnen werk
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: photoshopper gevraagd

      Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
      pff cursus photoshop beslaat 3 jaar avond school van telkens wekelijks 3 uur.... je kunt in elke boekhandel vrij goedkope handige photoshop boekjes vinden tot gedetailleerde of kijk eens op het net naar tutorials want hier wat uitleg geven is onbegonnen werk
      De topicstarter vraagt hier op het forum helemaal niet naar uitleg.

      Elly, wat zou je graag willen weten over het bewerken van foto's? Elke digitale foto wordt bewerkt en de bewerkingen varieren van verscherpen, contrast aanpassen tot hele achtergronden veranderen en nog veel meer. De mogelijkheden van het digitaal bewerken van foto's zijn enorm en zelfs met een cursus is dat niet allemaal te leren. Daarvoor is Photoshop ook ontwikkeld, als een programma voor de professionele fotograaf. Dat kun je ook wel merken aan de prijs van het programma. Je kan fotobewerkingssoftware gebruiken die makkelijker aan te leren is voor de beginnende fotobewerker, zoals bijvoorbeeld Paint Shop Pro, maar er zijn ook gratis programma's hiervoor.

      Graag iets meer uitleg over welke bewerkingen je zou willen aanleren, dan krijg je ook gerichtere antwoorden.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #4
        Re: photoshopper gevraagd

        Hallo

        ja inderdaad ik zoek niemand die me uitlegt hoe het werkt want idd er zullen wel mogelijkheden genoeg zijn om dit te leren en software voor aan te schaffen. Ik ben echter enkel bezig met het modellenwerk op zich en ik zou het ook raar vinden moest ik mezelf op foto moeten bewerken. Daarom zoek ik dus fotografen die misschien willen oefenen of me gewoon willen helpen om wat foto's van shoots te photoshoppen. Dus oefening voor jullie en mooie of leuke resultaten voor mij. Ik hoop nu dat ik duidelijk ben met mijn oproep.

        wie zin heeft stuur een mailtje of reageer op de topic

        groetjes

        Comment


        • #5
          Re: photoshopper gevraagd

          Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
          De topicstarter vraagt hier op het forum helemaal niet naar uitleg.
          Nou, dat weet ik zo net nog niet. Ik had het zelf zo ook opgevat:
          Oorspronkelijk geplaatst door elly
          Ik zou graag eens zien hoe jullie dit juist doen
          Je schrijft ook zelf:
          Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
          Graag iets meer uitleg over welke bewerkingen je zou willen aanleren, dan krijg je ook gerichtere antwoorden.
          Bewerkingen die je zou willen aanleren, en met antwoorden maar zonder uitleg van onze kant?

          Comment


          • #6
            Re: photoshopper gevraagd

            ok jullie verstaan me precies allen verkeerd. Ik zal het anders zeggen. Ik zoek iemand die de foto's photoshopt voor mij en ik wil het nu niet leren. Ik zoek dus niemand die het mij leert maar iemand die het kan en wil doen voor mij.

            Hopelijk ben ik nu duidelijk genoeg

            Comment


            • #7
              Re: photoshopper gevraagd

              Dus als ik het goed begrijp zoek jij iemand die voor je wil werken?
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #8
                Re: photoshopper gevraagd

                Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
                Een zwarte doos, glasservice
                Glasservice? Is dat zoiets als Carglass?

                Comment


                • #9
                  Re: photoshopper gevraagd

                  moeilijke mensen
                  elly spijtig dat ik er zo weinig van ken want anders had ik maar wat graag op je geoefend (je foto's wel te verstaan want je moet hier serieus op je woorden letten )

                  Comment


                  • #10
                    Re: photoshopper gevraagd

                    Oorspronkelijk geplaatst door elly Bekijk bericht
                    Ik zoek iemand die de foto's photoshopt voor mij en ik wil het nu niet leren. Ik zoek dus niemand die het mij leert maar iemand die het kan en wil doen voor mij.
                    ......dat is dan wel eerlijk, maar dat had je toch beter ook effe anders kunnen formuleren dacht ik.
                    (ik kan er wel een beetje van, maar geef eens wat meer uitleg dan wat je wil)
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #11
                      Re: photoshopper gevraagd

                      Elly,

                      ik denk niet dat je vlug iemand zal vinden die andermans foto's bewerkt,
                      maar je zou hier op 't forum wel kandidaten vinden die een fotoshoot willen doen met jou als model en die je dan hele mooie foto's zullen bezorgen !

                      kijk maar eens bij " mensen en modellen"............
                      groetjes, Bobke
                      ________________________

                      Comment


                      • #12
                        Re: photoshopper gevraagd

                        Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                        Glasservice? Is dat zoiets als Carglass?

                        Leuk, staat al jaren verkeert maar is nu wel aangepast, bedankt
                        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                        www.langenacker.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: photoshopper gevraagd

                          Hallo

                          Inderdaad ik vind het ook cru gezegt, maar anders krijg ik allerlei negatieve reacties van jullie en die ben ik absoluut hier niet komen zoeken. Ik stelde gewoon een vraag en wie me wil helpen mag me contacteren en wie dat niet wil tja die niet he

                          Ook bedankt voor de tip ik zal eens kijken voor een shoot bij modellen en mensen. Als er zo al kandidaten zijn mogen ze ok altijd iets laten weten.

                          En Hartelijk dank aan de mensen die lief zijn en me wel willen helpen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: photoshopper gevraagd

                            Ik ben kandidaat en heb je een PM gezonden .

                            MVG, Jeff
                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                            Comment


                            • #15
                              Re: photoshopper gevraagd

                              [Totally off-topic]

                              Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
                              Leuk, staat al jaren verkeert maar is nu wel aangepast, bedankt
                              Al jaren? Dan moet ik voortaan toch beter opletten.

                              Tip: zet nog even een spatie na de komma, dat staat veel beter.


                              [/Totally off-topic]

                              Comment

                              Working...
                              X