Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online kopen in Duitsland?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Online kopen in Duitsland?

    Hoi allemaal

    ik ben nog een newbie op het vlak van fotografie, en wil mijn eerste eigen digitale reflexcamera kopen. Mijn oog is gevallen op een EOS 400D.

    Hier in Belgie zou ik deze met kitlens 18-55 kunnen kopen voor ongeveer 700€, maar nu heb ik volgende aanbieding in Duitsland gevonden:


    Dit is de body + 18-55 lens; Tamron 55-200; 2 extra batterijen; 2GB high speed flash kaart; een (minder mooie) tas, samen voor 739,98 € (+20€ verzending)

    Dit lijkt me een heel mooie aanbieding, maar wat denken jullie hiervan?
    Er staat ook nog 'deutsch' bij, gaat dit enkel over de manual enzo, of ook over de opschriften en menu's in de camera?

    alvast bedankt voor jullie commentaar!

  • #2
    Re: Online kopen in Duitsland?

    de prijs is goed... zoveel is zeker.

    de bijgevoegde zijn starterslenzen; verwacht er dus geen wonderen van echter.

    verder kan ik je alleen maar vertellen dat het menu van de camera in het nederlands in te stellen is maar het boekje zal idd in het deutsch zijn.
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Online kopen in Duitsland?

      Bij Ingo (spreekt ook nederlands) www.topfoto.de

      prima prijzen en nog betere service !!!
      NIKON D70 + D80 + 18-200 VR + 105 F2.8 Macro + Sigma 24 F1.8 + TOKINA 12-24 F4 + TOKINA 28-80 ATX-PRO F2.8 + Nikon 50 F1.8 / FLASH SB-900/ CANON POWERSHOT S5is + A540 / CANON HV 20 Camcorder + Panasonic GS320

      Comment


      • #4
        Re: Online kopen in Duitsland?

        Oorspronkelijk geplaatst door puca Bekijk bericht
        Hoi allemaal

        ik ben nog een newbie op het vlak van fotografie, en wil mijn eerste eigen digitale reflexcamera kopen. Mijn oog is gevallen op een EOS 400D.

        Hier in Belgie zou ik deze met kitlens 18-55 kunnen kopen voor ongeveer 700€, maar nu heb ik volgende aanbieding in Duitsland gevonden:


        Dit is de body + 18-55 lens; Tamron 55-200; 2 extra batterijen; 2GB high speed flash kaart; een (minder mooie) tas, samen voor 739,98 € (+20€ verzending)

        Dit lijkt me een heel mooie aanbieding, maar wat denken jullie hiervan?
        Er staat ook nog 'deutsch' bij, gaat dit enkel over de manual enzo, of ook over de opschriften en menu's in de camera?

        alvast bedankt voor jullie commentaar!
        Je mag zeker zijn dat de handleiding in't Deutsch zal zijn !

        Comment


        • #5
          Re: Online kopen in Duitsland?

          Tegenwoordig zijn de prijsverschillen tov Duitsland echter niet meer zo groot...soms zelfs duurder dan in Belgie.
          Neem aan dat dit een uitzondering is.

          JanMetDePet
          Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

          Comment


          • #6
            Re: Online kopen in Duitsland?

            ik kocht in den beginnen ook in duitsland... maar 't is een feit, prijsverschillen zijn heel klein geworden, maar garantieperiode is in duitsland wel 1 jaar gebleven versus 2 jaar in belgië !
            Imagination is more important than knowledge...
            http://www.kiekje.be

            Comment


            • #7
              Re: Online kopen in Duitsland?

              De prijsverschillen tussen Duitsland en Belgie zijn inderdaad vaak niet meer zo groot.
              Het voordeel in Belgie is dan weer dat je inderdaad 2 jaar garantie hebt.
              Maar het is een europese wet dat elk land binnen afzienbare tijd 2 jaar garantie moet geven op elektronische toestellen.
              Alleen Belgie loopt voor 1 keertje eens voorop !

              En als je een visa kaart van kbc hebt, en je koopt hiermee elektronische apparatuur, dan krijg je er zelfs 2 jaar extra garantie bij !

              Comment


              • #8
                Re: Online kopen in Duitsland?

                Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt Bekijk bericht
                maar garantieperiode is in duitsland wel 1 jaar gebleven versus 2 jaar in belgië !
                Bij mijn weten krijg je in Duitsland nu ook 2 jaar garantie (ik spreek uit ervaring; garantiegeval voor mijn Canon Powershot G7 na 1 jaar en 1 week na aankoopdatum).
                Canon EOS 40D - Canon EF-S 17-85 4-5.6 IS USM - Tamron 18-250 3.5-6.3 DI II LD Asp.xi - Canon EF 50 1.8 II - Speedlite 220 EX - Canon Powershot G7

                Comment

                Working...
                X