Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dank u Makro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dank u Makro

    Als het goed is, mag het gezegd worden
    Begin oktober ging ik foto´s nemen op de manege en plots ramp o ramp, mijn geheugenkaart maakte geen contact meer. Conclusie één van die pinnetjes was afgebroken ofzo en dat onderdeel moest dus vervangen worden. Ik al half in paniek want na enige research op internet las ik soortgelijke gevallen waar hoge bedragen betaald werden. Aangezien ik mijn 350d een jaar en half geleden in de Makro had gekocht, had ik hem daar binnen gebracht om terug te sturen voor herstelling.
    Na een maand wachten, kreeg ik plots de verbazende mededeling dat mijn Canon hersteld was ZONDER iets aan te rekenen Het zou onder de waarborg vallen wat ik heel raar vind aangezien er maar een jaar garantie was volgens mij. maar soit, alles werkt weer perfect en ik ben natuurlijk zeer blij.
    Last edited by Blackletterday; 22 november 2007, 15:40.
    http://blackletterday.wordpress.com

  • #2
    Re: dank u Makro

    Op alle consumertoestellen is er - wettelijk - 2 jaar garantie.
    BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

    Comment


    • #3
      Re: dank u Makro

      Ach zo, maar ik had ook al gehoord dat men zei dat dergelijke zaken niet onder garantie vielen omdat de verkopers dan meestal zeggen dat die schade door 'onvoorzichtigheid' is toegebracht.
      http://blackletterday.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Re: dank u Makro

        Bedankt Canon dan maar voor hun flexibiliteit!
        BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

        Comment


        • #5
          Re: dank u Makro

          Oorspronkelijk geplaatst door Blackletterday Bekijk bericht
          Ach zo, maar ik had ook al gehoord dat men zei dat dergelijke zaken niet onder garantie vielen omdat de verkopers dan meestal zeggen dat die schade door 'onvoorzichtigheid' is toegebracht.
          bizar maar mij wordt dat nooit gezegd... heeft misschien te maken met lichaamstaal? (of mijn 1m80 + > 100 kg ??? )

          alle gekheid op een stokje: ik had iets dergelijks verwacht bij mediamarkt toen ik vochtinsijpeling had op mijn olympus mu 725, maar geen enkel probleem: toestel helemaal vervangen zonder vragen!
          erik, Nikon materiaal

          'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

          Comment


          • #6
            Re: dank u Makro

            Dit zijn o.a. enkele topics die ik over het thema gevonden had en die me toch wel wat bang gemaakt hadden

            http://www.eosdigitaal.nl/forum/view...2577b796f0018d

            http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=24788

            http://kassa.vara.nl/portal?_scr=con...642&qid=327640
            http://blackletterday.wordpress.com

            Comment


            • #7
              Re: dank u Makro

              Als ditzelfde probleem zich inderdaad zóveel voordoet, dan is het een productie of design fout en geen fout van de gebruiker. Het spreekt voor zich dat Canon dan zijn verantwoordelijkheid dient op te nemen, om niet massaal klanten te verliezen.
              BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

              Comment


              • #8
                Re: dank u Makro

                Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk bericht
                Op alle consumertoestellen is er - wettelijk - 2 jaar garantie.
                Jaja, tot je in de makro met btw nr koopt, en dan heb je maar 1 jaar ! Die 2 jaar is alleen geldig voor particulieren. Koopt iets aan met btw nr en je kunt fluiten naar je 2 jaar
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #9
                  Re: dank u Makro

                  Je wil niet weten hoe vaak bij Canon pinnen verbogen raken of afbreken...
                  Toch snap ik niet goed dat ze daar niets aan doen!
                  Iets scheef erin of aan de zijkant drukken en het is mis, verkeerd om kan er met iets geweld ook nog in en dan is het helemaal mis.

                  Wel frappant dat het alleen bij Canon gebeurt, er is toch iets niet fris met dat kaartslot.
                  Een hoop ouwe zooi
                  www.rbfoto.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: dank u Makro

                    Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                    Je wil niet weten hoe vaak bij Canon pinnen verbogen raken of afbreken...
                    Toch snap ik niet goed dat ze daar niets aan doen!
                    Iets scheef erin of aan de zijkant drukken en het is mis, verkeerd om kan er met iets geweld ook nog in en dan is het helemaal mis.

                    Wel frappant dat het alleen bij Canon gebeurt, er is toch iets niet fris met dat kaartslot.
                    Nog nooit tegengekomen en ik heb 5 Canon toestellen en een stuk of 10 kaartjes.

                    Comment


                    • #11
                      Re: dank u Makro

                      Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                      Je wil niet weten hoe vaak bij Canon pinnen verbogen raken of afbreken...
                      Toch snap ik niet goed dat ze daar niets aan doen!
                      Iets scheef erin of aan de zijkant drukken en het is mis, verkeerd om kan er met iets geweld ook nog in en dan is het helemaal mis.

                      Wel frappant dat het alleen bij Canon gebeurt, er is toch iets niet fris met dat kaartslot.
                      Dat heb ik toch ook nog niet meegemaakt en dat met verschillende toestellen. In mijn kenissenkring ken ik ook niemand die daar problemen mee heeft gehad.
                      Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                      Bezoek mijn foto's online

                      Comment


                      • #12
                        Re: dank u Makro

                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Nog nooit tegengekomen en ik heb 5 Canon toestellen en een stuk of 10 kaartjes.
                        Oesje, twee kan ik nog inkomen voor als er één in ouderhoud moet, drie ook.
                        Maar Vijf ????

                        Zegt dat iets over de betrouwbaarheid ?

                        (grapje)

                        PaulM

                        Comment


                        • #13
                          Re: dank u Makro

                          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                          Oesje, twee kan ik nog inkomen voor als er één in ouderhoud moet, drie ook.
                          Maar Vijf ????

                          Zegt dat iets over de betrouwbaarheid ?

                          (grapje)

                          PaulM
                          ikke een 1D MkII
                          vrouwke een 20D (die ik ook wel eens gebruik )
                          dochter mijn oude D60
                          en dan nog een S70, een G5 en zelfs nog een oude 2 MP Ixus ook

                          Dus zelfs 6 Canons die met CF kaartjes werken .

                          Comment

                          Working...
                          X