Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke kies ik best?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke kies ik best?

    Hallo,

    Bij Grobet in Antwerpen kan je de canon 400D kopen in een pakket.
    Nu zit ik te twijfelen tussen 2 pakketjes.

    Bij het eerste zitten 2 lenzen bij 18-55 en 55-200
    Bij het tweede paket heb je 1 lens Sigma 18-200

    Mijn voorkeur gaat uit naar het tweede pakket. Dit is ook wel duurder.
    Kostprijs 1ste pakket: 965€ incl BTW
    2de pakket: 1159€ incl BTW
    (in beide pakketen zitten nog wel wat extra, zoals geheugenkaart, tas,...)

    Nu is mijn vraag welk pakket zouden jullie nemen van lens.
    Ik ben hierin een leek, maar voor een of andere reden overweeg ik toch het 2de pakket. Wat denken jullie?

    Er is nog een ander pakket met volgende lens 17-85IS (ik heb geen idee wat voor lens dit is)? Kan dit iets zijn? Kostprijs 1135€

    Alvast Bedankt


    Alles vind je hier terug

  • #2
    Re: Welke kies ik best?

    wat wil je gaan fotograferen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Welke kies ik best?

      heb je geen stevige hand. en heb je niet echt het zoombereik nodig. dan is die extra wel iets de IS staat voor anti bibber.

      maar persoonlijk zou ik voor de sigma 18-200 geen wissel nodig van de lenzen, en kwalitatief ook goed.

      Maar kan je bv geen body alleen kopen? je kan dan zelf kiezen welke lens je erbij wilt. bv de body plus tamron 18-250 of sigma 18-200os
      nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

      Comment


      • #4
        Re: Welke kies ik best?