Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 100-400L bij Camera Express

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 100-400L bij Camera Express

    gezien ik al een tijdje aan het kijken ben om de Canon 100-400L te kopen, ben ik zo wat op zoek naar te vertrouwen winkels om prijzen te vergelijken.

    Ik vond ze zelfs warempel voor minder dan 1400 € verzending inclusief bij Camera Express.

    Maar ik vraag me toch iets af...

    De lens staat bij hun beschreven op deze pagina en daar staat het volgende :

    Dit artikel word tijdelijk geleverd in blanco verpakking.
    (Om een betere prijs voor u te realiseren kopen wij deze artikelen in promo-sets in en splitsen wij deze in onze winkel, u krijgt dus originele verpakking alleen is deze totaal blanco.)
    Er staat bij dat er cashback op is van 100 € maar ik dacht dat je voor de cashback een barcode van de originele doos moest opsturen voor het geld terug te krijgen.

    Iemand hier een idee over?
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site


  • #2
    Re: Canon 100-400L bij Camera Express

    Zoals je zelf zegt, geen barcode geen cashback
    Je kan zelf de rekening maken

    Comment


    • #3
      Re: Canon 100-400L bij Camera Express

      Heeft Kamera express die cashback al niet gewoon geïnd en in de prijs doorberekend?
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Canon 100-400L bij Camera Express

        Bij de aankoop van mijn 30D in juni kwam ie ook in een blanco doos,de barcode hadden zij erin gelegd.
        Vraag me niet vanwaar zij ze halen,ik denk ook vanuit een promo set.
        Ik heb de cashback ondertussen toch binnen.
        Toen ik hem kocht via online stond er wel bij dat er een cashback op was.

        Mvg.
        Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
        Mijn website.

        Comment


        • #5
          Re: Canon 100-400L bij Camera Express

          Oorspronkelijk geplaatst door Rumocool Bekijk bericht
          Bij de aankoop van mijn 30D in juni kwam ie ook in een blanco doos,de barcode hadden zij erin gelegd.
          Vraag me niet vanwaar zij ze halen,ik denk ook vanuit een promo set.
          Ik heb de cashback ondertussen toch binnen.
          Toen ik hem kocht via online stond er wel bij dat er een cashback op was.

          Mvg.
          bij mij het zelfde gegaan(ook juni), alleen ik heb nog niets ontvangen van Canon, maar heb gisteren een mail naar ze gestuurt dus wie weet.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Canon 100-400L bij Camera Express

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            bij mij het zelfde gegaan(ook juni), alleen ik heb nog niets ontvangen van Canon, maar heb gisteren een mail naar ze gestuurt dus wie weet.
            grt,bouk.
            Oorspronkelijk geplaatst door Rumocool Bekijk bericht
            Bij de aankoop van mijn 30D in juni kwam ie ook in een blanco doos,de barcode hadden zij erin gelegd.
            Vraag me niet vanwaar zij ze halen,ik denk ook vanuit een promo set.
            Ik heb de cashback ondertussen toch binnen.
            Toen ik hem kocht via online stond er wel bij dat er een cashback op was.

            Mvg.
            en jullie beiden hadden bij Camera Express gekocht?
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #7
              Re: Canon 100-400L bij Camera Express

              Yep,Bouk net even vroeger als mij dacht ik.

              Ik had alles opgestuurd naar Ierland na twee maanden kreeg ik een brief van Canon dat ze geen factuur ontvangen hadden ben er toch zeker van dat het pakketje compleet was.
              Annyway,copy van factuur nog eens nagestuurd en vorige week eindelijk mijn 100€ op de rekening gestort.

              ps.@Bouk,er loopt hier ergens een topic over adresjes wie je moet contacteren,niet links laten liggen je heb er recht op dus afhandelen die zaak ,toch

              Mvg.
              Last edited by Rumocool; 21 november 2007, 19:21.
              Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
              Mijn website.

              Comment


              • #8
                Re: Canon 100-400L bij Camera Express

                Ik heb ook bij Kamera Express de 100-400 gekocht.
                Toen ze bij mij een blanco doos op de toonbank zette, vroeg ik naar de cashback en de bijbehorende barcode.
                De doos werd toen omgeruild tegen een 'gewone' doos met opdruk en barcode. De cashback heb ik inmiddels binnen.

                Peter.
                www.dpix.nl event photography

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 100-400L bij Camera Express

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  bij mij het zelfde gegaan(ook juni), alleen ik heb nog niets ontvangen van Canon, maar heb gisteren een mail naar ze gestuurt dus wie weet.
                  grt,bouk.
                  Bij mij precies hetzelfde. Ook gekocht bij Kamera Express aan het eind van de cashback actie van juni voor een 30d body en ook niks ontvangen. Misschien kunnen wij elkaar helpen die 100 euro terug te krijgen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 100-400L bij Camera Express

                    Meestal bij "bulk-verpakkingen" zoals dat heet in vakjargon, zit er geen barcode op de blanco doos. Er is dan vaak een kit uit elkaar gehaald en wordt apart verkocht. Prijstechnisch voor de handel niet altijd even gunstig maar wel lastig voor een cashback.
                    Bij Canon gaat het altijd om de originele barcode, indien cashback zorgen dat de barcode aanwezig is anders geen cashback!
                    Een hoop ouwe zooi
                    www.rbfoto.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 100-400L bij Camera Express

                      ......
                      Last edited by Tomassi; 23 november 2007, 13:18.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 100-400L bij Camera Express

                        Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                        Bij Canon gaat het altijd om de originele barcode, indien cashback zorgen dat de barcode aanwezig is anders geen cashback!

                        Ik zit naar je materiaal te kijken en vraag me toch echt af waar je die wijsheid vandaan hebt.

                        Ik heb gisteren toevallig een cheque van canon ontvangen. Beetje laat, maar toch wel prima.

                        Comment

                        Working...
                        X