Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumlid Bujin

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Forumlid Bujin

    Bujin, herhaaldelijk werd je gewezen op slordig werk in photoshop terwijl je op je website behoorlijk werk aflevert.
    Onze bezoekers hechten weinig belang aan je grootspraak i.v.m. fotoverkoop en pikken het niet dat je ze onbeschoft van wederwoord dient. Uit de vele PM's die we ontvingen, blijkt dat ze niet meer wensen te reageren in het forum en dat ze je houding provocerend vinden. Als forumleiding kunnen we jouw houding niet langer tolereren.
    Wij vragen je dringend om rekening te houden met onze bezoekers ofwel een ander forum op te zoeken.
    Je hebt van de forumleiding een tweede kans gekregen, maar als je blijft provoceren, dan voelen we ons genoodzaakt tot een definitieve ban.

  • #2
    Re: Forumlid Bujin

    Goed zo
    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

    Comment


    • #3
      Re: Forumlid Bujin

      "Zachte heelmeesters veroorzaken stinkende wonden!"
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Forumlid Bujin

        gemengde gevoelens hierover,

        enerzijds word hij wel steeds weer, hard aangepakt als hij een foto post. en dan doet heel het forum bijna mee, en word er over zijn foto zelf bijna niet gesproken .
        maar als je naar zijn site gaat kijken vind je hier en daar, toch mooie fotos ,waarbij het opvalt dat hij van felle kleuren houd.dus hij kent er wel degelijk iets van en heeft een eigen smaak.

        Anderzijds bijt hij nogal grof van zich af, en dan gaan de poppen aan het dansen.
        Maar het word wel een beetje uitgelokt !

        De pm richting bestuur kunnen dan natuurlijk niet genegeerd worden, en dan moet de forumleiding ingrijpen dat begrijp ik best.

        Aleen maar omdat hij geen grondige ps kennis heeft of weigert te gebruiken , moet er alweer over schorsen gesproken worden.

        Negeer hem dan gewoon, als je er niet tegen kan, er zijn er nog die dat doen en voor hun is de zaak gesloten.

        Comment


        • #5
          Re: Forumlid Bujin

          Ik vraag me wel af of Dhr Bujin geen afwijking heeft waarvan hijzelf niet bewust is. Zie mijn respons op zijn posting waarop ik evenwel geen reactie kreeg:
          Tijdens een wandeling ontmoette ik deze man, een oude 80-jarige Circusdirecteur, die mij over zijn leven vertelde. Bujin :cool:


          Henri
          lidnummer: BD0435BE

          Comment


          • #6
            Re: Forumlid Bujin

            Ik vraag mij af of Bujin wel werkelijk Bujin is .....
            Dit vanwege het feit dat Bujin heel eenvoudig met de naam Jan van den Bos in verband te brengen is en op de site van deze man wel degelijk mooie foto's te vinden zijn terwijl hier troep getoond wordt. Dus ofwel Bujin is 1 en dezelfde persoon (al dan niet met een "handicap" zoals door Kodachrome geopperd is) als de persoon van de site van de heer Jan van den Bos en is hier al dan niet bewust provocerend bezig (wat ik mij niet kan voorstellen van iemand die een sportschool leidt in Japanse Vechtkunsten) of de echte heer Jan van den Bos is niet op de hoogte van de postings van zijn foto's hier en op andere forums.

            Gr. Xarder

            Comment


            • #7
              Re: Forumlid Bujin

              Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
              Dus ofwel Bujin is 1 en dezelfde persoon (al dan niet met een "handicap" zoals door Kodachrome geopperd is) als de persoon van de site van de heer Jan van den Bos en is hier al dan niet bewust provocerend bezig (wat ik mij niet kan voorstellen van iemand die een sportschool leidt in Japanse Vechtkunsten) of de echte heer Jan van den Bos is niet op de hoogte van de postings van zijn foto's hier en op andere forums.

              Gr. Xarder
              Zullen we deze heer van den Bos dan eens een mailtje sturen ?
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Re: Forumlid Bujin

                Was ik net mee bezig

                Gr. Xarder

                (hoewel ik dan geen moderator meer ben, houden dit soort dingen me wel nog steeds bezig )

                Comment


                • #9
                  Re: Forumlid Bujin

                  Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                  Ik vraag me wel af of Dhr Bujin geen afwijking heeft waarvan hijzelf niet bewust is. Zie mijn respons op zijn posting waarop ik evenwel geen reactie kreeg:
                  Tijdens een wandeling ontmoette ik deze man, een oude 80-jarige Circusdirecteur, die mij over zijn leven vertelde. Bujin :cool:


                  Henri
                  Mijn eerlijke mening ? : zo'n response is op z'n zachtst gezegd ook niet erg netjes.

                  Website : www.alextimmermans.com
                  Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                  Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                  Comment


                  • #10
                    Re: Forumlid Bujin

                    Ik denk dat De Heer Bujin jullie allemaal bij jullie pietje heeft ... hij houdt jullie gewoon voor de gek ... ik heb er z'n posts eens op nagelezen en eerlijk gezegd, ik geniet wel van z'n lompheid, héél grappig allemaal ...

                    Ik begrijp dan ook niet waarom anderen zich daar zo kunnen aan ergeren ... of het nu gespeeld is of niet, zijn reactie is compleet over the top en daarom is het ontzettend grappig ...

                    Ik heb me trouwens in het verleden al vaker geërgerd aan de kinderachtigheden van sommige leden ... je voelt je precies weer tussen de kleine jongetjes op school ... "Meester kijk nu eens wat hij gezegd heeft en Meester hij is begonnen!!" Live and let live ...

                    en ga nu allen in vrede ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Forumlid Bujin

                      Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
                      Mijn eerlijke mening ? : zo'n response is op z'n zachtst gezegd ook niet erg netjes.

                      Graag wat meer uitleg hieromtrent. Wat vind je niet netjes? Gewoon de hint dat iemand een klein probleempje heeft waar hijzelf niets van afweet en zelf eerlijk denkt en overtuigd is dat zijn handelwijze correct is.
                      Heb een quasi simili geval gekend waarbij persoon daltonisme had.
                      Mijn opmerking bevat volgens mij geen "niet netjes" boodschap. Mss heb je hierover een andere kijk maar mijn opmerking is zuiver informatief, zonder pejoratieve ondergrond, die jij er wellicht in wil zoeken.

                      Henri
                      lidnummer: BD0435BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Forumlid Bujin

                        Ik vind het gewoon grappig om zijn postings te lezen...brengt soms wat leven in de brouwerij

                        JanMetDePet
                        Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                        Comment


                        • #13
                          Re: Forumlid Bujin

                          Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                          Graag wat meer uitleg hieromtrent. Wat vind je niet netjes? Gewoon de hint dat iemand een klein probleempje heeft waar hijzelf niets van afweet en zelf eerlijk denkt en overtuigd is dat zijn handelwijze correct is.
                          Heb een quasi simili geval gekend waarbij persoon daltonisme had.
                          Mijn opmerking bevat volgens mij geen "niet netjes" boodschap. Mss heb je hierover een andere kijk maar mijn opmerking is zuiver informatief, zonder pejoratieve ondergrond, die jij er wellicht in wil zoeken.

                          Henri
                          Ongetwijfeld met de beste bedoeling van jou gepost,
                          maar denk dat alex bedoeld, mischien beter via p.m. je reactie te geven aan bujin, je bedoeling mag dan nog zo eerbaar zijn, het kan wel veel pijn doen zo iets,
                          en dan nog openlijk, snap je.
                          Mocht nu blijken dat Mr. bujin, met onze voeten rammelt, tja das dan jammer, maar ik denk van niet .
                          Last edited by DES; 22 november 2007, 06:37.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Forumlid Bujin

                            Net voor ik dit topic las, was ik even het forum aan 't overlopen...
                            en merkte dat je naast "meneer bujin" niet kan kijken.
                            Wat me vooral opviel...
                            Niet alleen heeft hij totaal geen respect voor de bestaande forumregels : Spijts dat hij er herhaaldelijk op gewezen werd dat hij ze niet respecteerde, blijft hij dubbel posten in fotodiscussie en meer dan een topic per dag openen, wat kan wijzen op nakende dementie of dat dit moedwillig gebeurt.
                            Spijts alle gegeven commentaren op zijn "fotosoep met zeer veel balletjes", blijft hij geshopte exemplaren posten, waarbij meestal wel een andere techniek gebruikt wordt, en waarbij hij de laatste posts "vriendelijk" reageert op de comments. Dit punt is daarom mijn enige reden om te twijfelen over "meneer bujin" in zijn voordeel.

                            Meneer "bujin" blijft, hoe dan ook, een geval apart (, maar zijn we dat allemaal niet een beetje).

                            Comment


                            • #15
                              Re: Forumlid Bujin

                              Ik moet dit toch even kwijt.
                              Op dit moment erger ik me rot aan het feit dat de heer Jan van den Bos (alias Bujin) zoveel respons/aandacht krijgt.
                              Het kost ons dagelijks veel moeite en ook veel tijd om iedereen die een foto plaatst te voorzien van een goed gemotiveerd advies.
                              De tijd die we aan de Bujin besteden kunnen we veel beter besteden aan mensen die openstaan voor kritiek en met die kritiek ook nog iets positief doen.
                              Het is toch te gek voor woorden dat 1 persoon op ieder forumonderdeel de volledige aandacht trekt en ook nog krijgt.
                              Vandaar mijn MOTTO vestig je energie op de forumleden die het verdienen.
                              ZIJ WACHTEN ALLEN OP JULLIE ADVIEZEN.
                              mvgr
                              antoine200

                              Comment

                              Working...
                              X