Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haartje in objectief - garantie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Haartje in objectief - garantie?

    Wat denken jullie hierover?
    In mijn objectief Sigma 18-50 f2.8 zit in het objectief een klein haartje (of iets anders). Het is niet tezien op de foto's maar ik vind dit toch aardig vervelend. Zou dit onder garantie vallen? Ik heb het reeds laten zien aan 2 ervaren mensen en die vinden toch dat dit niet mag...
    Graag jullie bevindingen...
    Canon 400D - Sigma 18-50mm 2.8 - Groot verlanglijstje

  • #2
    Re: Haartje in objectief - garantie?

    Zo rap mogelijk terug brengen.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Haartje in objectief - garantie?

      Inderdaad zo snel mogelijk terug met die handel naar de handelaar,succes!!
      Zo objectief als mijn objectieven.....
      bd 616 be MVG Jan

      Comment


      • #4
        Re: Haartje in objectief - garantie?

        Ik heb even nagekeken en heb de lens sinds december 2006. Heb 2 jaar garantie en is aangekocht bij Konijnenberg.
        Ik wil natuurlijk zeker zijn dat dit onder garantie is voor ik 100km rij.
        Ik heb al eens een e-mail gestuurd naar konijnenberg hiervoor en de ene (Nederland) zegt dat stof niet onder garantie valt en de andere ( Belgie) zegt om lens binnen te brengen.
        Wat moet ik dan precies laten opmaken, een bestek? Ik wil niet opdraaien voor kosten...
        Canon 400D - Sigma 18-50mm 2.8 - Groot verlanglijstje

        Comment


        • #5
          Re: Haartje in objectief - garantie?

          Na 1,5 jaar is je auto vuil, nu wil je hem laten wassen onder garantie...wat denk je??????? De lens is open van achteren, dus daar kan zo wat invliegen, waarschijnlijk heb je een kans als je in de winkel staat en je kijkt in de lens, maar als dan wat in zit, neem je gewoon niet.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X