Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

macro ringen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • macro ringen

    beste mensen,
    Ik ben een student fotografie en ik ga binnekort op vakantie naar madagascar.
    Ik wil daar uiteraard foto's trekken (analoog en digitaal, digitaal met een d400)
    Nu had ik me graag wat macro materiaal gekocht, om een beetje te proberen, en zeker om alle mooie flora en fauna in madagascar te fotograferen.

    Na wat zoeken kwam ik op macro ringen, omdat deze een redelijke kwaliteit geven, en voor een mij als student redelijk betaalbaar zijn.

    En ik ben van plan om deze 2dehands te kopen


    Maar toch had ik graag jullie idee hierover gehad.(qua prijs, kwaliteit,...)

    groeten johannes

  • #2
    Re: macro ringen

    Lees hier eens,veel nuttige info.
    Met welke lens zou je de tussenringen combineren?
    Last edited by Macroshopper; 21 november 2007, 22:01.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: macro ringen

      de standaard lens voor een d400, 18-55mm
      je link werkt niet...
      alvast bedankt voor de reacties, ben echt nog aan het twijfelen, maar ik denk dat ik het wel ga doen als ik geen degelijke tegenargumentatie krijg

      alle hulp is welkom!
      groeten johannes

      Comment


      • #4
        Re: macro ringen

        die ringen die je toonde zien er goed uit
        ze hebben een contact om diafragmawaardes door te geven ,
        ik heb de fout begaan om goedkope ringen te kopen
        , waarmee dat niet kan en wat helemaal niet praktisch werkt
        uiteraard zal je wel manueel moeten scherpstellen , maar dat is gebruikelijk bij macro hé
        groeten, Sebastiaan

        Comment


        • #5
          Re: macro ringen

          ok bedankt!
          nog antwoorden zijn altijd welkom

          Comment


          • #6
            Re: macro ringen

            Ik heb dezelfde tussenringen.