Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop

    wie wil wat kopen.

    ik ben van plan een tamron lensje te kopen.
    zijn er nog mensen die wat willen aankopen.
    als ik genoeg kan aankopen in 1 keer kan ik onderhandelen voor een fikse korting.
    dus wil ik voorstellen ieder die intresse heef laat het weten.
    wat je wil kopen
    zou toch zo'n 10 stuks moeten hebben. alles blijft ook qua garantie of cashback het zelde.


    grts stevy

  • #2
    Re: aankoop

    Ik binnenkort een pak coca-cola, 12 flessen van 1,5l ...





    Misschien handig als je wat meer info geeft zoals:

    Waar wil je aankopen
    Wat kan je er allemaal kopen
    Een linkje naar de shop

    ...
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: aankoop

      Ik ben nog van plan een lensje te kopen...dus laat de info maar komen.
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: aankoop

        in principe is alles verkrijgbaar voor nikon en canon.
        alles word gekocht bij francis digital.
        hij heeft geen website. hij verkoopt veel via kapaza. ik heb mijn 30D daar gekocht en ken nog verschillende mensen die daar hun spullen kopen.
        hij is eerlijk en zijn prijzen zijn niet al te duur.
        ook kan het zijn dat ik even mijn handels register aanpas. zodat ik bij grobet of filmobel rechtstreeks kan aankopen. dit dan aan de groothandel prijs. mijn handels register laten aanpassen kost me 71 euro dus dit is ook niet de moeite. en kan dus een wel een fikse korting opleveren.

        grts stevy

        Comment


        • #5
          Re: aankoop

          Ok, das al een stuk duidelijker maar ...

          Indien jij als handelaar aankoopt bij Grobet voor de eerste keer zullen zij hun hoogste ratio aanrekenen. Jij koopt de producten officieel aan hun, op factuur en zal ze daarna doorverkopen aan je eigen klanten, weliswaar zonder marge (denk ik). Op de prijs van Grobet (aankoop) zal jij dus 21% btw moeten aanrekenen + x-percent.

          Ik denk persoonlijk dat je niet veel goedkoper zal uitkomen, maar je kan het proberen natuurlijk. In het verleden zijn er al veel goed bedoelde draadjes gepasseerd maar daaruit bleek dat het aankopen in groep niet altijd de oplossing is om aan goedkope producten te raken.

          Als jij een lens doorverkoopt, op factuur, dan kan de koper steeds bij jou terecht achteraf bij problemen ...
          www.fotofolio.be

          Comment

          Working...
          X