Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rebate canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rebate canon

    Misschien niet 100% juiste forum, maar heeft er iemand al centen teruggekregen van de rebate actie van Canon ? Heb mij eind oktober een Canon EOS 40D aangeschaft, en ben eens benieuwd wanneer het geld teruggestort zal worden...Iemand hier ervaring mee, met vorige rebate acties van canon ?

  • #2
    Re: rebate canon

    Geduld is een schone deugd... zo vertelde men mij bij Actionshop...
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: rebate canon

      Reeds 3x het genoegen gehad iets op mijn rekening gestort te krijgen, na uiteraard eerst wat geld uit te geven helaas
      Voor mij vlekkeloos verlopen dus, al duurt het een tijdje. De laatste cashback was toch al iets sneller afgehandeld als de vorige dacht ik.

      Groeten,

      Rob
      Exactemundo!

      Comment


      • #4
        Re: rebate canon

        Verplaatst naar gepaster forumonderdeel
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: rebate canon

          Het kan zelfs een paar maanden duren vooraleer je die centjes ziet.
          Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

          Comment


          • #6
            Re: rebate canon

            Ik heb eind september een 40D gekocht, formulier opgestuurd en rond 18/10 een bevestigingsbrief ontvangen. Daarop staat dat ik de status van de cashback kan checken op www.submissionstatus.com. Daar moet ik echter mijn e-mailadres ingeven, maar voor de Log on staat gewoon Isebaert op mijn brief. Als ik mijn opgestuurde e-mailadres ingeef, krijg ik de melding dat het invalid is ... Mailtjes naar de support van submissionstatus hebben geen reactie opgeleverd.
            Ik neem aan dat ik nog enige tijd geduld zal moeten oefenen, maar het probleem met submissionstatus vind ik gek. Heeft iemand anders dit ook voor(gehad), en zo ja, bestaat hier een oplossing voor?
            Alvast bedankt!
            EOS 80D

            Comment


            • #7
              Re: rebate canon

              vorige week heb ik de centjes van canon mogen ontvangen. Al bij al was alles op een 6-tal weken rond, als het al niet sneller was.

              Comment

              Working...
              X