Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

400D eigenaars... een vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 400D eigenaars... een vraagje

    Ik heb gisteren een Canon 400D gekocht ( maar ik 'krijg' hem pas officieel op mijn verjaardag volgende week). Ter controle heb ik het toestel wel even snel nagekeken en ik merkte een klikkend geluid op toen ik de body kantelde. Batterij, flashkaart, lens etc zijn nog niet aangesloten.

    Is dit normaal? Bv door het anti-dust systeem of de spiegel of nog iets anders? Wil iemand dit even controleren bij zijn toestel aub. Anders sta ik morgen alweer in de winkel...
    Last edited by Omag; 18 november 2007, 09:56. Reden: vervelende tikfouten...
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: 400D eigenaars... een vraagje

    Even nagekeken. En...geen klik te horen. Batt., kaart, grip enz. erafgehaald en in alle richtingen gekanteld maar niets te horen. En gehoor is in orde

    Comment


    • #3
      Re: 400D eigenaars... een vraagje

      sluit alles eens aan en zet er een lens op, luister dan nog eens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: 400D eigenaars... een vraagje

        hoikes
        ik denk dat dit aan de flitser is ,zet de flitser es open ,en kantel hem dan nog es ,dan zal je het wellicht niet mer horen ,kan zeker geen kwaad

        groeten
        danny

        Comment


        • #5
          Re: 400D eigenaars... een vraagje

          Idd .. een "contact"? in de flitser .. staat zelfs ergens in de handleiding als ik mij niet vergis ...
          FWIW

          Comment


          • #6
            Re: 400D eigenaars... een vraagje

            Orientatiesensor

            Comment


            • #7
              Re: 400D eigenaars... een vraagje

              nee, zijn de schroefjes van je flitser. Als je niet met het rammelend geluid kan leven kan je ze helemaal vastzetten, alleen gaat je flitser dan niet meer open
              Als je dus de onboard flits nog gebruiken wil blijf je er mooi van en maak je je geen zorgen

              Comment


              • #8
                Re: 400D eigenaars... een vraagje

                Bedankt voor de reacties. Ik heb het ook even opgezocht in de handleiding. Zou dus normaal zijn.
                Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                Comment

                Working...
                X