Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn boefje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn boefje



    ik ben benieuwd wat jullie van deze foto vinden,zelf vind ik het een mooie foto

  • #2
    Re: mijn boefje

    Mooie hond, maar...

    Ik heb de indruk dat er nogal een blauwige schijn over de foto hangt.
    En spijtig dat zijn poten buiten beeld vallen.
    PS. Ik wou dat ik het kon

    Comment


    • #3
      Re: mijn boefje

      Oorspronkelijk geplaatst door rob 2 Bekijk bericht
      ik ben benieuwd wat jullie van deze foto vinden,zelf vind ik het een mooie foto
      Mooi is hij wel, maar ik mis wat onderdelen van de hond. En de ruimte rechts in beeld is er wat storend.

      Comment


      • #4
        Re: mijn boefje

        De hond is mooi de foto minder, je witbalans is niet goed en de compo zou toch eigenlijk die pootjes wel moeten bevatten, de scherpte is wel goed.
        Heb je hem in RAW getrokken kun je de witbalans nog wel aanpassen. was de foto groter kon je de compo herstellen met pootjes, anders ......gewoon nog eens proberen, en denk er dan eens over om hem in fotodiscussie te zetten, daar krijg je meer advies over hoe het anders of beter had gekunt. Neem je hond , trek nog een aantal foto's en probeer te verbeteren
        Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
        Canon eos 7D Mijn site

        Comment


        • #5
          Re: mijn boefje

          Als foto vind ik het echt niet mooi, beetje paarsig en rommelig en een vreselijke lap van een tong.
          Misschien dat een hondenliefhebber er wel iets in ziet qua inhoud.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment

          Working...
          X