Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klein Tijgerblauwtje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Klein Tijgerblauwtje

    Een Blauwtje dat niet in de Benelux voorkomt....
    Eentje uit Valetta (Malta).










    Mvg Tim

  • #2
    Re: Klein Tijgerblauwtje

    Mooi!

    Voorkeur voor de laatste, met de mooie kleurtjes van de bloem
    ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

    http://www.esveaa.be

    Comment


    • #3
      Re: Klein Tijgerblauwtje

      Weer mooie hoor, vooral de tweede, knap!!!
      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
      Grtjs, Jacky

      Comment


      • #4
        Re: Klein Tijgerblauwtje

        ik ga voor de eerste, tweede lijkt me te fel/ruistig(gesatureerd ?)
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: Klein Tijgerblauwtje

          Weeral twee mooie Tim
          Met voorkeur voor de tweede

          Mvg,
          Tim
          Mvg,
          Tim

          Comment


          • #6
            Re: Klein Tijgerblauwtje

            Welke maand heb je daar geweest?
            Voor mij ook nr 2.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Klein Tijgerblauwtje

              Alvast bedankt


              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
              Welke maand heb je daar geweest?
              Voor mij ook nr 2.
              Van 28/10 tot 4/11 (Mijn vriendin is onderwijzeres, dus in het herfstverlof).
              Mvg Tim

              Comment


              • #8
                Re: Klein Tijgerblauwtje

                Ik geloof dat jij prachtige foto's maakt maar dat er toch iets behoorlijk schort aan de nabewerking. De ganse Malta-reeks klopt nergens op kleur. Geen idee wat je er mee doet maar het kan zeker beter, zonde toch.
                Groetjes--------
                ----------Ludwig

                Comment


                • #9
                  Re: Klein Tijgerblauwtje

                  Oorspronkelijk geplaatst door ludwigIII Bekijk bericht
                  Ik geloof dat jij prachtige foto's maakt maar dat er toch iets behoorlijk schort aan de nabewerking. De ganse Malta-reeks klopt nergens op kleur. Geen idee wat je er mee doet maar het kan zeker beter, zonde toch.
                  Dan denk ik dat ik op zoek moet naar een nieuw scherm, want hier zien ze er toch niet abnormaal uit (idem op mijn werk).
                  Ik heb niets anders aan de nabewerking gedaan dan wat ik met al mijn foto's doe, dus ik weet niet aan wat het kan liggen.

                  Bedankt voor de opmerking Ludwig. Ik kijk het even na
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #10
                    Re: Klein Tijgerblauwtje

                    Oorspronkelijk geplaatst door ludwigIII Bekijk bericht
                    Ik geloof dat jij prachtige foto's maakt maar dat er toch iets behoorlijk schort aan de nabewerking. De ganse Malta-reeks klopt nergens op kleur. Geen idee wat je er mee doet maar het kan zeker beter, zonde toch.
                    misschien is jouw scherm kapot ?

                    De foto's uit deze reeks hebben inderdaad wat last van achtergrondruis, maar qua kleuren zie ik niets verkeerd
                    Sony A58 met glas, Fuji X-E1
                    Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
                    Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

                    Comment


                    • #11
                      Re: Klein Tijgerblauwtje

                      Voor mij ook de 2de.Prachtige kleuren
                      Nog met de H9 gemaakt ?
                      mvg.
                      Stefan

                      SONY DSC H9

                      Comment


                      • #12
                        Re: Klein Tijgerblauwtje

                        Twee heel mooie foto's, de kleuren van de tweede spreken met het meest aan!
                        http://kadoosje.blogspot.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Klein Tijgerblauwtje

                          Oorspronkelijk geplaatst door ludwigIII Bekijk bericht
                          Ik geloof dat jij prachtige foto's maakt maar dat er toch iets behoorlijk schort aan de nabewerking. De ganse Malta-reeks klopt nergens op kleur. Geen idee wat je er mee doet maar het kan zeker beter, zonde toch.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                          Dan denk ik dat ik op zoek moet naar een nieuw scherm, want hier zien ze er toch niet abnormaal uit (idem op mijn werk).
                          Ik heb niets anders aan de nabewerking gedaan dan wat ik met al mijn foto's doe, dus ik weet niet aan wat het kan liggen.
                          Hmmm, ik zou niet zeggen dat de kleuren niet kloppen - mij lijkt het eerder dat je dikwijls kiest voor een hardere toonzetting... en dat is je goed recht ! Maar met beelden geschoten in de volle zon loop je op die manier natuurlijk wel wat risico...
                          In combinatie met een achtergrond die niet echt OOF is (je schiet je macro's waarschijnlijk nog met de SONY?), worden de prenten dan wel wat hard en fel...
                          Ik durf er mijn kop op te verwedden dat, als je je macro's wat vroeger of later op de dag zou nemen en je je achtergrond wat zachter zou kunnen krijgen, dat je hardere toonzetting perfect zou kunnen...
                          Greetz, Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Klein Tijgerblauwtje

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                            Hmmm, ik zou niet zeggen dat de kleuren niet kloppen - mij lijkt het eerder dat je dikwijls kiest voor een hardere toonzetting... en dat is je goed recht ! Maar met beelden geschoten in de volle zon loop je op die manier natuurlijk wel wat risico...
                            In combinatie met een achtergrond die niet echt OOF is (je schiet je macro's waarschijnlijk nog met de SONY?), worden de prenten dan wel wat hard en fel...
                            Ik durf er mijn kop op te verwedden dat, als je je macro's wat vroeger of later op de dag zou nemen en je je achtergrond wat zachter zou kunnen krijgen, dat je hardere toonzetting perfect zou kunnen...
                            Greetz, Kariboe
                            Dank je wel voor de tips!
                            Mijn macro's schiet ik inderdaad nog met de Sony H9.
                            Ik moet nog veel leren en probeer soms wat zaken uit...resultaat is dat ik soms met mijn neus tegen de deur loop Maar dat hoort bij het leerproces zeker
                            Mvg Tim

                            Comment


                            • #15
                              Re: Klein Tijgerblauwtje

                              Je blijft steevast mooi werk presenteren
                              mvg,
                              Ludo V.

                              Comment

                              Working...
                              X