Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterkiekens....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waterkiekens....

    Bij de eerste twee heb ik geprobeerd om het invallende licht/zon weer te geven zoals ik het toen zag/waarnam.

    Bij de derde kon de compo misschien een beetje beter maar "ze" moeten ook nog willen hé.








    Groetjes
    ----JO

  • #2
    Re: Waterkiekens....

    je derde
    andere zijn uiteraard ook niet mis.
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Waterkiekens....

      ik vind ze niet van de kwaliteit die ik van je gewoon ben...
      1e mis ik een betere compo(te centraal verticaal gezien)
      en de 3e is scheef, of geeft mij een scheef gevoel
      One life, live it!
      vernieuwde site: natuurbeeld

      Comment


      • #4
        Re: Waterkiekens....

        Die eerste vind ik de mooiste. 't Kieken staat er scherp op en die glinstertjes in de voorgrond maken de foto af.

        Die tweede is me te donker en de derde, tja ... dat is duidelijk een geval van "frontfocus".(*)

        Vraag eens aan The Fish, die kent een goede hersteldienst.
        Last edited by Jos Vanhengel; 15 november 2007, 07:26.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Waterkiekens....

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Die eerste vind ik de mooiste. 't Kieken staat er scherp op en die glinstertjes in de voorgrond maken de foto af.

          Die tweede is me te donker en de derde, tja ... dat is duidelijk een geval van "frontfocus".(*)

          Vraag eens aan The Fish die kent een goede hersteldienst.
          dan moet je wel véél geduld hebben hoor Jean, de eerste keer met de 30d, 28 dagen wachten op de herstelling, en nu met de 40d, 18 dagen, ik had 'm zelf naar ginds gebracht en terug gehaald...dat scheelt een stukske....maar bij de 30d was het de verlofperiode vandaar misschien.

          on topic: ze mogen er zijn die waterkiekens!..mooi laagstandpunt! ..doe zo verder! (maar hou het droog hé!)..mvg!
          Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

          http://pallenhoven.be

          Comment


          • #6
            Re: Waterkiekens....

            het licht en pose van de eerste kan mij zeker bekoren; zou wel iets v/d onderkant afhalen;

            Comment


            • #7
              Re: Waterkiekens....

              Voor mij de 1e.
              De warme tinten en de goed gekozen scherptediepte in combinatie met een foto die ook nog een stukje van de omgeving laten zien, doen het voor mij.
              (en doen mij helaas ook heel erg verlangen dat de winter maar gauw voorbij is)
              http://www.filipmineur.be/

              Comment


              • #8
                Re: Waterkiekens....

                Voor mij nr 2 - met stip - ditmaal. Nr 1 is niet helemaal scherp zoals het zou moeten (800 mm is de uiterste grens van dit objectief, vandaar ?) en nr 3 is inderdaad scheef, of voelt tenminste zo aan (anders : leuke compositie !).
                Nr 2 dus, al ben je hier naar ISO 400 moeten gaan, met als resultaat nog maar een snelheid van 1/80 !

                Mvg.
                The bird is known by his note, a man by his word.

                Comment


                • #9
                  Re: Waterkiekens....

                  ik vind dan nr 3 dan weer wel goed zo zie je maar smaak is iets raar
                  Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

                  Comment

                  Working...
                  X