Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bodypaintfestival te putte (mechelen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bodypaintfestival te putte (mechelen)

    ik zag daar onwaarschijnlijk veel fotografen, met lenzen waar ik het bestaan niet eens van wist....
    ma goed
    iemand van jullie daar ook geweest, want het verwonderd me dat ik er hier niks van terugvind...

  • #2
    Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

    Ja...dat viel me ook op. Er zijn wel veel posts van de vorige editie. Denk dat het wel zal losbreken dezer dagen...

    Wij van www.afterview.nl zijn er ook op bezoek geweest en binnenkort zijn de foto's te zien op onze website.

    Hoewel het zicht vanaf de tribune werden belemmerd door eens stelletje amateur "fotografen" die persé op 0cm van de modellen moesten staan (met flits!!!!) hebben we toch wel een leuke serie geschoten.
    Om geen amateurfotograafhoofdjes/ellebogen onderaan de foto's terug te willen vinden hebben we alleen foto's kunnen maken zonder voeten van de modellen :-(

    Wij bedanken de modellen voor het poseren en de painters voor hun fantastische creaties. Schitterend!!
    Last edited by Quaoar; 13 november 2007, 06:44.

    Comment


    • #3
      Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

      Oorspronkelijk geplaatst door Quaoar Bekijk bericht
      Ja...dat viel me ook op. Er zijn wel veel posts van de vorige editie. Denk dat het wel zal losbreken dezer dagen...

      Wij van www.afterview.nl zijn er ook op bezoek geweest en binnenkort zijn de foto's te zien op onze website.

      Hoewel het zicht vanaf de tribune werden belemmerd door eens stelletje amateur "fotografen" die persé op 0cm van de modellen moesten staan (met flits!!!!) hebben we toch wel een leuke serie geschoten.
      Om geen amateurfotograafhoofdjes/ellebogen onderaan de foto's terug te willen vinden hebben we alleen foto's kunnen maken zonder voeten van de modellen :-(

      Wij bedanken de modellen voor het poseren en de painters voor hun fantastische creaties. Schitterend!!

      Ik hoop dat uw foto's beter zijn dan uw pretentie die ge hier toont.
      Wat een hoog dravende taal, voor iemand die denk dat hij misschien geen amateur is, amai.

      Comment


      • #4
        Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

        Ik ben geweest.

        (heb er geen probleem mee dat men me amateurfotograaf noemt , want zo is het ook)

        PS. ik zat in de tribune
        Last edited by paly; 13 november 2007, 09:13.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

          Oorspronkelijk geplaatst door Drummerstaf Bekijk bericht
          Ik hoop dat uw foto's beter zijn dan uw pretentie die ge hier toont.
          Wat een hoog dravende taal, voor iemand die denk dat hij misschien geen amateur is, amai.
          Ook mijn gedacht.
          Troost je, jij bent niet alleen met zulke hoge eigendunk. Ken persoonlijk "een fotograaf" met een d2xS, de prijs heeft hij mij ooitl laten weten maarik ben het vergeten allez, een duur toestel, met alles erop en eraan. Iemand waarvan je voor je weet welke lens op het toestel staat gemonteerd je al te weten komt wat ze kost........ De resultaten.... Ik vrees dat je de opnames van uw bedoelde amateurkes er gerust naast mag leggen. Jij woont toch toevallig niet in het zuiden van de provincie Belgisch Limburg?
          Vraagje : Was er geen "beschermde zone" voor "beroepsfotografen"?

          Moderatoren, sorry, maar dit kon ik niet laten.

          Comment


          • #6
            Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

            Ach, het volstaat om even op die site rond te surfen en je weet genoeg...

            Comment


            • #7
              Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

              Ik vermoed dat ik nog een toelichting moet geven.

              1. Tot twee keer toe is er door de organisatie verzocht om niet voor het podium te gaan staan en waaraan geen gehoor werd gegeven.

              2. Door zonder blozen het uitzicht te ontnemen van tientallen toeschouwers en fotografen die wel aan anderen denken werkt bij mij de indruk dat men er niet veel van snapt.

              3. Met het woordje "amateur" bedoel ik die personen die voldoen aan en bedoeld worden met bovenstaande punten.

              Comment


              • #8
                Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

                oeps......het was wel niet de bedoeling om ruzie te gaan maken he !!!

                ik zat niet in de tribune , ik was er reeds om 9 u 30 en volgde van in het begin laat ons zeggen de "making of" vond ik veel spannender.....

                heb wel veel foto's genomen maar.....durf ze echt niet hier ergens neer te poten want dan vrees ik bakken kritiek....want de kwaliteit van mijn fotografie is op het ogenblik nog niet je dat....

                in de namiddag beetje teveel volk naar mijn zin, en voor degene die er geweest zijn, je moest niet wachten tot het podium optreden, want de artiesten die gedaan hadden lieten hun modellen hun show op voeren op de daar voorziene fotohoeken in de inkomhal....
                wat me wel erg opviel is amateur of prof weet ik veel , dat er fotografen waren die echt wel dachten dat alles voor hen alleen was opgezet , beetje irritant gedrag vertoonden....
                de meeste moet ik zeggen waren wel vriendelijk en tof....

                maar het materiaal dat sommigen bij zich hadden....jongens toch dat moeten nogal kanjers van foto's zijn zeg....
                ik ben er echt benieuwd naar !!! want het was daar wreed de moeite veel beter en groter dan vorig jaar....

                Comment


                • #9
                  Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Quaoar Bekijk bericht
                  Ja...dat viel me ook op. Er zijn wel veel posts van de vorige editie. Denk dat het wel zal losbreken dezer dagen...

                  Wij van www.afterview.nl zijn er ook op bezoek geweest en binnenkort zijn de foto's te zien op onze website.

                  Hoewel het zicht vanaf de tribune werden belemmerd door eens stelletje amateur "fotografen" die persé op 0cm van de modellen moesten staan (met flits!!!!) hebben we toch wel een leuke serie geschoten.
                  Om geen amateurfotograafhoofdjes/ellebogen onderaan de foto's terug te willen vinden hebben we alleen foto's kunnen maken zonder voeten van de modellen :-(

                  Wij bedanken de modellen voor het poseren en de painters voor hun fantastische creaties. Schitterend!!



                  iedereen gebruikte zijn flitser.....

                  Comment


                  • #10
                    Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

                    Oorspronkelijk geplaatst door johnny1 Bekijk bericht
                    oeps......het was wel niet de bedoeling om ruzie te gaan maken he !!!

                    ik zat niet in de tribune , ik was er reeds om 9 u 30 en volgde van in het begin laat ons zeggen de "making of" vond ik veel spannender.....
                    Je hebt altijd van die gluurders die in de voormiddag al gaan wanneer de meisjes nog niet gepaint zijn (grapke hé)

                    Oorspronkelijk geplaatst door johnny1 Bekijk bericht
                    heb wel veel foto's genomen maar.....durf ze echt niet hier ergens neer te poten want dan vrees ik bakken kritiek....want de kwaliteit van mijn fotografie is op het ogenblik nog niet je dat....
                    ....
                    Binnenkort bij de nieuwe foruminindeling komt er een beginnershoek waar je naar hartelust foto's en snapshots kunt posten zonder vrees voor harde kritieken
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

                      Oorspronkelijk geplaatst door johnny1 Bekijk bericht
                      iedereen gebruikte zijn flitser.....
                      Ik heb het over het flitsen bij het podiumgebeuren waar het "bestaande" licht (technisch) voldoende was.
                      Het flitsen (vooral als de rookmachine het op z'n heupen kreeg en die ging wel eens vaak los en de nasleep daarvan) was niet aan te bevelen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

                        Binnenkort bij de nieuwe foruminindeling komt er een beginnershoek waar je naar hartelust foto's en snapshots kunt posten zonder vrees voor harde kritieken [/QUOTE]

                        ha das tof, lijkt me wel leuk voor beginners

                        Comment


                        • #13
                          Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

                          Oei ... Ik dacht " ik stel mij dicht bij de modellen dat ze niet koud krijgen " en om ze op te warmen af en toe eens flitsen...
                          Ah ... Dus eigenlijk moest ik in die tribune staan !
                          Ik dacht het al, ik zij nog tegen die andere fotograaf " weinig volk he ? We staan hier helemaal alleen ?
                          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

                            Oorspronkelijk geplaatst door johnny1 Bekijk bericht
                            iemand van jullie daar ook geweest, want het verwonderd me dat ik er hier niks van terugvind...
                            alstemblieft : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=188105
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                            Comment


                            • #15
                              Re: bodypaintfestival te putte (mechelen)

                              Inmiddels, via enkele pm's contact gehad met de opstarter. Blijkt dat het niet de bedoeling te schrijven was zoals dit bij mij is overgekomen. Indien dit de waarheid zou zijn, trek in mijn woorden terug. Indien niet blijven ze natuurlijk van kracht.

                              Comment

                              Working...
                              X